۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۳۵۰۸۹
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

هدف از خلق تکفیری ها ایجاد حاشیه امن برای اسراییل است

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش و گروهک‌های تروریستی برای زائل کردن انرژی جهان اسلام، ایجاد حاشیه امن، دادن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی و همچنین به غارت بردن دارایی‌های جهان اسلام به دست استکبار جهانی تشکیل شده است.
حجت الاسلام عیلرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی 

حجت‌الاسلام علی‌رضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و به حاشیه بردن این روز از سوی گروه‌های تکفیری، گفت: یکی از اهداف تشکیل گروه‌های تکفیری تحلیل انرژی جهان اسلام بود.

 

وی در ادامه با تأکید بر این‌که گرو‌های تکفیری نیروهای انقلابی را به خود مشغول کردند، ابراز داشت: در کشورهای اسلامی کسانی که داعیه مقابله با سلطه و استکبار جهانی را داشتند عملا مجبور به مقابله با گروه‌های تکفیری شدند و به نوعی از خط مبارزه مستقیم با استکبارجهانی کنار رفتند.

 

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به هدفی دیگر از تشکیل این گروه‌های تکفیری، اظهار داشت: آنها توانستند اذهان عمومی را از سمت جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل به سویی دیگر برگردانند و افکار عمومی دنیا را به این گروهک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تکفیری مشغول کنند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف دیگر تشکیل این گروهک‌ها این بود که آنها ثروت‌های مادی و معنوی جهان اسلام را  به تاراج ببرند و اجازه ندهند کشورهای اسلامی در صدر کشور های رده بالای جهان قرار بگیرند و خودنمایی کنند.

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه باید گفت که آنها در این راستا به هدف خود رسیده‌اند چرا که همه ثروت‌های معنوی از قبیل مقبره‌ها و آثار باستانی را نابود کردند و از طرفی دیگر نیز ثروت‌های مادی از قبیل نفت و وجوه نقد را به تاراج بردند.

 

وی با تأکید بر این‌که آنها روند حرکت علمی جهان اسلام را به صورت جدی کند کردند، اظهار داشت: ناامنی که آنها در کشورهای اسلامی به وجود آوردند به خودی خود منشأ پس رفتن علمی کشورها شده است.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این گرو‌ه‌ها برای زائل کردن انرژی جهان اسلام و ایجاد حاشیه امن و دادن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی و همچنین به غارت بردن دارایی‌های جهان اسلام به دست همین رژیم و استکبار جهانی تشکیل شده است./922/ت302/ج1

ارسال نظرات