۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۶۰۷
آیت الله دری نجف آبادی:

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در مقابل رژیم ظالم صهیونیستی است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و ظالمان جهان است، گفت: ملت های مسلمان از آتش شرارت اسراییل جنایتکار این غده سرطانی در امان نیستند و مسلمانان جهان باید از فرصت روز جهانی قدس برای رسوایی و نابودی رژیم صهیونیستی بهره مند شوند.
آیت الله دری نجف آبادی 

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: جنایت ها و شرارت های اسراییل جنایتکار سبب آوارگی ملت مظلوم فلسطین در 70 سال گذشته شده است.

 

ملت های مسلمان از آتش شرارت اسراییل در امان نیستند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و ظالمان جهان است، گفت: ملت های مسلمان از آتش شرارت اسراییل جنایتکار این غده سرطانی در امان نیستند و مسلمانان جهان باید از فرصت روز جهانی قدس برای رسوایی و نابودی رژیم صهیونیستی بهره مند شوند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه قدس نخستین قبله مسلمانان بیش از هفتاد سال است که در اشغال جنایتکاران صهیونیست قرار دارد، گفت: داستان اشغال قدس و حمایت های جنون آمیز سردمداران کفر و نفاق (انگلیس و آمریکا) و مرتجعان آنان در منطقه داستان بسیار غم انگیز و تراژدی بسیار جانکاهی است که در تاریخ بشریت کمتر سراغ داریم.


حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و اعلان روز جهانی قدس، از سوی امام راحل (ره) نقشه های شوم صهیونیست ها و استکبار جهانی را دچار سردرگمی و تزلزل و بنیاد رژیم فاسد و غاصب اسرائیل و حامیان مرتجع آن را دچار تردید و شکست کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی گفت: اکنون بر ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف استان مرکزی لازم است تا بار دیگر به ندای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و ملت های مظلوم منطقه پاسخ مثبت دهیم و با حضور آگاهانه و مسؤولانه خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم و اراده خویش را در حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان به جهانیان نشان دهیم.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: راهپیمایی امسال از همیشه حساس تر و نشان دهنده بیداری و آگاهی ملت های مسلمان در برابر جنگ های بدلی و جنایت های صهیونیستی سعودی در قدس شریف، غزه، یمن، بحرین، سوریه، عراق، لبنان و دیگر بلاد اسلامی است.

 

حضور مردم در راهپیمایی روز هدیه ای به مردم مظلوم فلسطین است

آیت الله دری نجف آبادی  اظهار داشت: بیعت با خون شهدای مظلومی است که در جنگ نیابتی از طرف اسرائیل به دست آل سعود خیانتکار و داعش جنایتکار به شهادت می رسند و هر روز، مسجد، حسینیه، بازار، مدرسه و بیمارستانی به خاک و خون کشیده می شود و متأسفانه سردمداران کاخ سیاه و شورای امنیت و سازمان ملل و دولت های خود فروخته منطقه نیز در جهت اهداف وحشیانه استکبار عمل می کنند.

 

امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به فرموده امام راحل هدیه به مردم مظلوم فلسطین است و در این روز آزادیخواهان جهان با معرفی حق و باطل چشمان جهانیان را به روی حقیقت باز می کنند، گفت: از خداوند می خواهیم که شر این جنایتکاران را کوتاه و دست آنان را قطع و اسلام و مسلمانان را نصرت عنایت بفرماید.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی روز جهانی قدس در 100 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

 

یادآور می شود، راهپیمایی روز جهانی در شهر اراک، راس ساعت 11 صبح روز جمعه 11 تیرماه در اراک از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر اراک برگزار می شود./302/842/ب1

ارسال نظرات