۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۳۹۹۹۸
نماینده شورای عالی فضای مجازی:

حوزه‌ علمیه با ارائه محتوا در فضای مجازی سبب تحول در جامعه می‌شود

نماینده شورای عالی فضای مجازی گفت: ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در تهیه محتوا مانند کلیپ، زندگی نامه و روایات معصومین(ع) و راه اندازی کانال تلگرام، قرار گیری و اطلاع رسانی برنامه‌های دهه کرامت و سایر مناسبت‌ها سبب تحول مردم جامعه می‎شود.
شورای عالی فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا حاجی حسینی، کارشناس شورای عالی فضای مجازی، امروز در هفتمین نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، گفت: شورای عالی فضای مجازی بنا بر شرح وظایف خود در اجرای برنامه‌های دهه کرامت نمی‌تواند دخالت داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در فتنه 88 بیش از 90 درصد فعالیت‌ها و تاثیر گذاری‌ها از طریق فضای مجازی صورت پذیرفت، بیان داشت: دشمنان از طریق فضای مجازی حقایق را به گونه‌ای دیگر جلوه داده و باطل را حق نشان دادند و این موج نشان از اهمیت فوق العاده فضای مجازی در تاثیر گذاری بر باورها و اندیشه های مردم دارد.

 

نماینده شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شورای عالی مجازی می‌تواند با ارتباط گیری با نهادها و حوزه های علمیه نقش بسزایی در برپایی برنامه‌های دهه کرامت داشته باشد، ابراز کرد: فضای مجازی می‌تواند محتوای تولید شده را برای مردم اطلاع رسانی کند. 

 

حجت الاسلام حاجی حسینی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه با مقداری هزینه می‌توانند محتوای لازم را تولید کنند، گفت: ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در تهیه محتوا مانند کلیپ، زندگی نامه و روایات معصومین(ع) و راه اندازی کانال تلگرام، قرار گیری و اطلاع رسانی برنامه‌های دهه کرامت و سایر مناسبت‌ها سبب تحول مردم جامعه در این ایام می‎شود./202/813/ب1

ارسال نظرات