۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۴۲۹۷۴
به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک؛

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از شهرک صنعتی شهرکرد بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز به مناسبت 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی شهرکرد از چهار واحد صنعتی مستقر در این شهرک دیدن و از نزدیک در جریان چرخه تولید محصول و فرآیند بازاریابی و فروش و صادرات محصولات قرار گرفت.
بازدید حجت الاسلام والمسلمین نکونام از شهرک های صنعتی شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز به مناسبت 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی شهرکرد از چهار واحد صنعتی مستقر در این شهرک دیدن و از نزدیک در جریان چرخه تولید محصول و فرآیند بازاریابی و فروش و صادرات محصولات قرار گرفت.

در این بازدید که حدود 2 ساعت به طول انجامید و ریيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختياری حضور داشت، مدیران کارخانه و کارشناسان مربوطه در هر بخش توضیحات لازم را ارائه کردند.

خط تولید لوازم خانگی از جمله بخشهایی بود که مورد بازدید امام جمعه شهرکرد قرار گرفت. در این خط تولید، نحوه تولید بخشهای مختلف لوازم خانگی و آزمونهای آن از نزدیک به نمایش گذاشته شد.

خط تولید مصنوعات یکبار مصرف و خط تولید اکسید روی که در ساخت کاشی و سرامیک استفاده خواهد شد و خط تولید نیترات پتاسیم که در بسیاری از سوخت موشکها استفاده می‌شود از دیگر بخش‌های بود که نماینده ولی ‌فقیه در این استان از آنها دیدن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این دیدار با اشاره به 21 مردادماه رور حمایت از صنایع کوچک گفت: امروز به منظور مشاهده ظرفیتهای قابل توجه صنعتی استان در مجموعه شهرک صنعتی شهرکرد حضور یافتم.

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از زحمات و تلاشهای واحدهای صنعتی از جمله کارخانه برفاف شهرکرد افزود: کارخانه برفاب یکی از مجموعه‌های ارزشمند و فعال در استان است که تولیدات خوب و ارزشمندی را به بازار داخل و خارج عرضه می ‌کند و می ‌کوشد که در خدمت اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری واحدهای صنعتی و کارخانه‌جات را همانند دیگر مجموعه کشور مواجه با مشکلات و کمبودهایی دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسؤولان و متولیان امر باید مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد توجه ویژه قرار بدهند و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام‌ والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: دولتمردان اقدامات و فعالیتهایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند اما باید به این حرکتها شتاب و سرعت بیشتر بخشیده شود تا شاهد آثار و برکات آن در جامعه باشیم و مدیران و تلاشگران عرصه صنعت و تولید نیز با نشاط و شادابی و دل‌گرمی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیارین و امام جمعه شهرکرد در پایان این دیدار از زمینی که برای ساخت مسجد در شهرک صنعتی شهرکرد اختصاص داده شده بود، دیدن کرد./9457/202/ب3

ارسال نظرات