۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۴۷۰۱۸
امام جمعه جوپار:

نگاه به خارج، کشور را رو به نابودی می کشاند

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که حمایت از تولیدکنندگان داخلی از وظایف مهم دولت است، گفت: نگاه به خارج از ایران، کشور را رو به نابودی می کشاند و نمی گذارد جوانان ایرانی کار خود را کامل انجام دهند.
دشمن

حجت الاسلام محمدحسین ایرانمنش امام جمعه جوپار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: توجه به معیشت و اقتصاد مردم سبب می شود که دولت طرفداران زیادی را پیدا کند.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم این است که وضعیت اقتصاد درستی را ندارند و نمی توانند زندگی خوبی را اداره کنند و همه مردم بدانند زمانی اقتصاد کشور درست می شود که مردم و دولت، نگاهشان به تولیدات داخلی باشد.

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که کشور در خرید و فروش دچار ضعف شده است، ابراز داشت: بازارهای ایران از مشتریان خالی شده است و یک کاسب همچون گذشته فروش خوبی را از اجناس خود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با عوامل حقوقهای نجومی از سوی دولت باید هرچه سریعتر انجام شود زیرا یکی از عوامل فاصله طبقاتی در جامعه، حقوقهای نجومی است که بعضی از افراد با تصرف در بیت المال، پول مملکت را بالا کشیدند.

امام جمعه جوپار با اشاره به این که دولت با کارهای خود نباید پشتوانه مردمی را از دست ندهد، بیان داشت: دولت اگر می خواهد مردم اعتمادشان به آنها حفظ شود، باید در سال باقیمانده رویکرد خوبی را از خود برجا بگذارند.

وی ادامه داد: دولت زمانی می تواند اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کند که مطالعات خود را نسبت به تمام شهرها و روستاها به دست بیاورد و هر شهر را مستقل از خود کند.

حجت الاسلام ایرانمنش با توجه به این که حمایت از تولیدکنندگان داخلی از وظایف مهم دولت است، اظهار داشت: نگاه به خارج از ایران، کشور را رو به نابودی می کشاند و نمی گذارد جوانان ایرانی کار خود را کامل انجام دهند.

وی بیان داشت: بهترین الگو برای دولتمردان نامه امام علی(ع) به مالک اشتر است که امیرمومنان در آن نامه سفارشاتی را که راجع به حکومت است به مالک اشتر استاندار مصر فرمودند و وزیران سعی کنند این خطبه را الگوی خود در تمام کارها بدانند.

امام جمعه جوپار در پایان با اشاره به این که دولت باید وظایف خودش را به خوبی انجام دهد، گفت: انجام وظایف، بهترین تبلیغ برای دولت محسوب می شود و دولت با عمل کردن به گفته های خود، کشور را به خوب اداره کند./303/9707/ب1

ارسال نظرات