۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۵۱۰۰۲
امام جمعه تربت حیدریه:

هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد ملت ایران در جنگ تحمیلی است

امام جمعه تربت حیدریه در مراسم رژه نیروهای مسلح تربت حیدریه، گفت: هفته دفاع مقدس برای آحاد ملت ایران یادآور روحیه ایمان و اتحاد در برابر جبهه کفر و استکبار جهانی به ویژه در جنگ تحمیلی است.
حجت الاسلام عصمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد رضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح تربت حیدریه، گفت: هفته دفاع مقدس برای آحاد ملت ایران یادآور روحیه ایمان و اتحاد در برابر جبهه کفر و استکبار جهانی به ویژه در جنگ تحمیلی است.

وی با تاکید بر تقویت این روحیه همراه با ارتقای بنیه دفاعی کشور بیان کرد: بدون شک اتحاد و وحدت نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج عامل نصر و پیروزی امت اسلامی و استمرار انقلاب می شود و لازمه تحقق این روحیه تاکید بر محوریت توحید و قدرت لایزال الهی است.

امام جمعه تربت حیدریه صبر و استقامت را از عوامل بنیادین در دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام عهد شکنی های طرف مقابل توانسته تا به روحیه ایثار، شهادت طلبی و مدیریت جهادی در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کنند که این تنها راه استمرار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عصمتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فشار و نیرنگ مستکبران عالم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، به روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان این مرز و بوم اشاره کرد و از آنان خواست تا با توانی مضاعف و همتی بلند در برابر خواسته های دشمنان نظام و انقلاب بایستند.

وی با اشاره به بیان برخی از نیروهای داخلی نظام و خارجی در حمایت از معاندان یادآور شد: بی شک نیروهای مسلح نظام در برابر یاوه گویی هایی که قدرت های نظامی را مهم نمی دانند اهمیتی قائل نبوده همچنانکه در حال حاضر تمام منطقه غرب آسیا زائیده تفکر آمریکا و عربستان هستند.

شایان ذکر است، نیروهای مسلح شهرستان تربت حیدریه شامل گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم، تیپ پیاده ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی، سپاه ناحیه بسیج و منطقه انتظامی هستند که در این مراسم از مقابل جایگاه رژه رفتند./202/864/ب1

ارسال نظرات