۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۵۱۳۴۰
امام جمعه موقت کرمان:

منافقین پرونده سیاهی نزد ملت ایران دارند

امام جمعه موقت کرمان گفت: منافقین پرونده سیاهی دارند که در جنگ تحمیلی کثیف ترین کارها را انجام می دادند، اطلاعات مهم را در اختیار دشمن گذاشتند و ترورهایی که به کشور ضربه وارد کرد، حالا در هیچ جای دنیا حتی در اروپا هم جایی ندارند.
منافقین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام علی(ع)، گفت: در نامه 101 نهج البلاغه در گفتار مولا امام علی (ع) به فرزندش امام مجتبی (ع) نکات اخلاقی وجود دارد؛ که خداوند منان گنج های زمین و آسمان ها که در دست او است و به بندگان خود اجازه دعا کردن داده است.

وی افزود: نه تنها اجازه بلکه امر کرده است بندگان از او حاجت های خود را بخواهند، خداوند بزرگ بین خود و انسان ها هیچ مانعی نگذاشته است تاانسان بتواند راحت تر درخواستش را مطرح کند و رحمت الهی شامل حالش شود.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: دعا کردن بسیار مهم است و انسان باید برای عاقبت بخیری خودش دعا کند؛ در این سخن امام علی (ع) نکته اخلاقی مهم این است که مردم برای دعا کردن و حاجت خواستن از خداوند بزرگ تشویق شوند.

وی اشاره کرد: با نگاه کردن به کلام حضرت امیر(ع) خداوند نه تنها اذن دعا کردن داده است، بلکه انسان می تواند برای تک تک افراد دعا کند و حاجت های آنها را مطرح کند خداوند به همه امر کرده است که بیایید و حاجت های خود را از من بخواهید.

جت الاسلام صباحی عنوان کرد: عاقبت بخیری انسان ها در دنیا و آخرت، دعا کردن برای خود و دیگران است که سبب رحمت و مغفرت الهی برای بندگان است، کسی که پشت سر برادر مومن دعا کند از عرش خدا صد برابرش مال او است.

امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: در بحث تربیت اولاد خود آنها را با دعا کردن آشنا کنید و آنها را وادار کنید که خواسته هایشان را از خداوند طلب کنند، البته نباید کاری کرد که فرزندان خسته شوند.

وی با اشاره به آیه شریفه «انفسنا» تاکید کرد: امام علی (ع) جان پیامبر است و حضرت امیر(ع) شایسته تر، نزدیکتر، و داناترین فرد از زبان خدا به پیامبر است.

حجت الاسلام صباحی افزود: هفته دفاع مقدس نه تنها در این هفته بلکه در طول سال یکی از مهم ترین مباحث تاریخ اسلام و ایران است، جنگی که عیله ما و اتحاد جهانی آمریکا و هم پیمانانش بود.

وی بیان کرد: اتحاد آمریکا با همه نوع ابزارهای جنگی و دلارهای نفتی کشور های حوزه خلیج فارس که در اختیار صدام گذاشته بودند به مصاف ایران آمدند.

حجت‌الاسلام صباحی عنوان کرد: منافقین پرونده سیاهی دارند که در جنگ تحمیلی کثیف ترین کارها را انجام می دادند، اطلاعات مهم را در اختیار دشمن گذاشتند و ترور هایی که به کشور ضربه وارد کرد، حالا در هیچ جای دنیا حتی در اروپا هم جایی ندارند.

امام جمعه موقت کرمان در پایان گفت: تنها جنگی که در طول تاریخ علیه کشور عزیز ایران صورت گرفت همین جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود که فرزندان عزیز این کشور و مردم بزرگوار نگذاشتند یک وجب از این خاک از دست برود./201/972/ب1

ارسال نظرات