۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۵۱۶۷۵
امام جمعه خرم آباد:

پاسداری از نهضت عاشورا وظیفه مبلغان است

نماینده ولی فقیه در لرستان پاسداری از نهضت عاشورا را وظیفه مبلغان عنوان کرد و گفت: مبلغان با جلوگیری از گسترش خرافات باید از نهضت عاشورا پاسداری کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ، گفت: تبلیغ به موقع و بصیرت افزایی امری مهم در تبیین ارزشهای دینی است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ایام محرم و صفر، افزود: تفسیر و تببین نهضت عاشورا بر عهده مبلغان دین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: مبلغان با فعالیت در عرصه تبلیغ  باید در مقابل تحریفها ایستاده و خرافه زدایی و بدعت زدایی از این نهضت را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن نهضت عاشورا و گسترش خرافات، خاطرنشان کرد: پاسداری و نگهبانی از این نهضت وظیفه مبلغان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به عوامل اثرگذار در امر تبلیغ اشاره و عنوان کرد: الگودهی، نیازسنجی و مخاطب شناسی از مسائل مهم و تأثیرگذار در عرصه تبلیغ است.

وی اظهار داشت: فعالیت مبلغان در عرصه تبلیغ باید با توجه به نیاز جامعه صورت گیرد و به مسائل مهم جامعه پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در جبهه جنگ نرم و عرصه فرهنگی جوانان مورد هدف دشمن هستند، گفت: تبیین ارزشهای دینی و فرهنگی بین جوانان راه خنثی سازی توطئه های دشمن است./9459/203/ب2

ارسال نظرات