۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۵۲۱۵۸
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان:

هیئات مذهبی مانعی در برابر تفرقه و دودستگی های جامعه باشند

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وحدت اسلامی، گفت: هیأت ها باید در این راستا تلاش کنند و مانع از هرگونه تفرقه و اختلاف در جامعه شوند.
تفرقه اندازي - وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عباسعلی رستمی نیا، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در همایش هیئات مذهبی اهواز که امشب در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با اشاره به اینکه همه ساله در روزهای سوگواری امام حسین(ع) چنین همایشی برگزار می شود، ابراز داشت: این همایش برای بیان نکات مورد نیاز در جهت برگزاری باشکوهتر دهه اول محرم تشکیل شده است تا ان شاءالله شعور و معرفت حسینی چند برابر شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خدمت در دستگاه امام حسین(ع) افتخاری بزرگ است، اظهار داشت: هیئات باید تلاش مضاعفی برای نشر فرهنگ عاشورایی و حسینی(ع) که خلاصه آن ولایت پذیری، اصلاح امور امت اسلام و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، انجام دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه همه ما به عنوان خادمان باید به چنین نکاتی توجه داشته باشیم، افزود: چشمان ما باید به رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ایشان بوده و به آنها توجه و عمل کنیم و در عین حال نسبت به دسیسه ها و توطئه های دشمن هوشیار باشیم تا نگذاریم این دسیسه ها از جمله تفرقه و دودستگی تحقق یابد.

حجت الاسلام رستمی نیا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت اسلامی تأکید فراوانی دارند، خاطرنشان کرد: دشمن اقرار دارد که روحیه سلحشوری ملت ایران پایان ناپذیر است و راه مقابله را در تفرقه جویی یافت که از این حیث رهبر معظم انقلاب در سخنان خود درباره این نوع نفوذ اشاره کردند.

وی عنوان کرد: هیئات مذهبی باید دید جهانی داشته باشند چرا که فعالیت هایشان تأثیر جهانی دارد و از این حیث دشمن در پی تفرقه افکنی در مسائل داخلی، طایفه ای و سیاسی است تا با ایجاد شکاف و دودستگی نفوذ خود را هموار سازد و هیئات چنین فرصتی را نباید مهیا کنند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هماهنگی هیئات با نیروی انتظامی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه بی نظمی را خواستار و افزود: دهه اول محرم با توجه به هدف اصلی امام حسین(ع) از قیام عاشورا که امر به معروف و نهی از منکر است به همین عنوان نامگذاری شده است که در صورت عمل به چنین فریضه ای شاید شاهد فاجعه کربلا نبودیم./202/9456/ب1

ارسال نظرات