۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۵۳۲۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزام 1200 مبلغ به استان لرستان در ایام محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام و فعالیت یک هزار و 200 مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان به مناسبت ماه محرم خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: به مناسبت دهه نخست ماه محرم یک هزار و 200 مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان اعزام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم در هیأتهای مذهبی، افزود: در مراسم برگزاری عزاداری حسینی هیأتها مبلغان حضور دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان بومی در کنار دیگر مبلغان غیر بومی تا پایان دهه نخست ماه محرم به فعالیت تبلیغی می پردازند.

وی هدف از اعزام مبلغان را تبیین آموزه‌های دینی، نشر و تبلیغ معارف اسلامی و تبیین فلسفه قیام عاشورا عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی، اقامه نماز جماعت، تبیین اهمیت و جایگاه ولایت و امامت، تشریح فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اهداف اعزام مبلغان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اعزام مبلغان به مناطق تبلیغی آسیبها، معضلات اجتماعی و نیازهای فرهنگی هر منطقه بررسی می شود.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به فعالیت و سخنرانی مبلغان با محوریت قیام عاشورا، اظهار داشت: مبلغان با تبلیغ چهره به چهره در زمینه تحکیم حجاب و عفاف، تشکیل خانواده و تحکیم آن فعالیت می کنند.

وی با اشاره به شبهات دینی و گسترش عرفانهای نوظهور، خاطرنشان کرد: تحلیل علمی مسائل خرافی و عرفانهای نوظهور در راستای آگاه سازی نسل جوان از دیگر برنامه های مبلغان اعزامی است./9459/303/ب2

ارسال نظرات