۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۵۵۰۸۴
امام جمعه شهرستان دره شهر:

امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است

امام جمعه شهرستان دره شهر گفت: «اشداء علي الكفار رحماء بينهم» دو ویژگی مهم اهل بیت(ع) بوده که بر اساس آن در مقابل کفار محکم و استوار و در مقابل مسلمانان مهربان و صبور بودند.
محمد جواد قنبربیگی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمد جواد قنبر بیگی، امام جمعه شهرستان دره شهر، امروز درجمع عزاداران سید الشهدا با تسلیت عاشورای حسینی اظهار داشت: اشداء علي الكفار رحماء بينهم دو ویژگی مهم اهل بیت(ع) بوده که بر اساس ان در مقابل کفار محکم و استوار و در مقابل مسلمانان مهربان و صبور بودند.

وی با بیان اینکه اسلام واقعی براساس همین دو ویژگی است و نه اسلام رحمانی، گفت: چگونه می توان تکفیریها، وهابیها، دشمنان علی(ع) وکسانی که سرشیعه رامی برند به اسلام رحمانی فرا خواند.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به صفت رحیم خداوند اشاره کرد و افزود: رحیم به عنوان صفت خاص خداوند افزون بر پیامبر به مسلمانان واقعی هم نسبت داده شده است.

وی تصریح کرد: مصداق رحیم بودن اهل بیت هستند، نه افرادی که در جلو پیامبر سنگ اسلام را به سینه زده و درپشت سر قرآن و خدا را به مسخره می گرفته اند.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه با تشکر از برگزار کنندگان اینگونه یادواره ها خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

امام جمعه دره شهر یادآور شد: باید در این شبها برای پیروزی غیرتمندان بزرگی به نام مدافعین حرم که یادآور ابوالفضل العباس(ع) هستند دعا کنیم.

مداحی، مرثیه سرایی و سخنرانی از برنامه های این یادواره بود./102/879/ب1

ارسال نظرات