۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۵۱۲۹
استاد حوزه و دانشگاه:

جبهه مقاومت در سایه رهبری دشمن را مأیوس گذاشت

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جبهه مقاومت در سایه رهبری دشمن را مأیوس گذاشت، گفت: دشمن با هدایتهای رهبری در سوریه شکست خورد.
جبهه مقاومت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید جلال حسینی، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در جمع عزادارن حسینی در بیت امام جمعه تبریز با اشاره به حوادث شب پیش از عاشورا، اظهار داشت: یاران امام حسین(ع) در شب عاشورا نشان دادند که امام خود را هیچگاه تنها نخواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه عزاداری حسینی باید توأم با شعور و شناخت هدف حسینی باشد، ابراز داشت: یاران امام حسین(ع) نشان دادند که مسلمانی تنها لقلقه زبان نیست و با پاسخ گفتن به ندای حسین(ع) اعلام کردند که حتی در مصائب و سختی هم حقیقتا مسلمان هستند و در مسیر حق الهی قرار دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برنامه اسلام هراسی دشمن، افزود: دنیا به دنبال تخریب چهره اسلام به ویژه تشیع است، استکبار جهانی امروز تلاش می کند تا اسلام را بد جلوه دهد و در این راه از ابزارهایی چون تروریسم و داعش استفاده می کند، داعش ساخته دست همین مستکبران و دشمنان اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا دین اسلام ناب محمدی را طوری جلوه دهد که داعش به آن عمل می کند، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و رزمندگان مقاومت امروز با تمام قدرت با ایمان به خدا در سایه رهبری انقلاب اسلامی در برابر توطئه و فتنه بزرگ تروریسم داعشی ایستاده اند و دشمن را مأیوس گذاشته اند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که جبهه مقاومت  اسلامی در منطقه در سایه رهبر انقلاب است تمام قد در برابر دشمن ایستاده اند، ادامه داد: جبهه مقاومت امروز در برابر توطئه های استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل، آل سعود و دشمنان اسلام ایستاده است و از جان و مال خود در این راه دست برداشته و گذر کرده اند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه وظیفه امروز ما در قبال مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی حمایت و پشتیبانی است، خاطرنشان کرد: از مدافعان حرم جبهه مقاومت از هر طریق ممکن باید حمایت و پشتیبانی کرد، آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا سوریه را به دست داعش جنایتکار واگذار کنند.

وی مدافعان حرم را قهرمانان حقیقی جامعه دانست و تصریح کرد: مدافعان حرم نیز همانند دیگران بشری هستند که از راحتی، مال دنیا و خانواده خود گذر کرده اند و برای دفاع از اسلام و انقلاب و ارزشهای دینی قهرمان وار و پهلوان منش در این مسیر قرار گرفته اند، پهلوان حقیقی در واقع همین مدافعان حرم هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امام امت و ولی الهی به وظیفه خود واقف است و می داند که چه می کند، ادامه داد: امام حسین(ع) به خوبی می دانست که چی می کند و هیچگاه مورد بازخواست قرار نمی گیرد، امروز نیز ولی فقیه زمان، رهبر معظم انقلاب به وظیفه خود واقف است و مسیر را به خوبی می شناسد و در برابر دشمنان ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمان واقعی کسی است که در سختی و روز بلا مسلمانی خود را نشان دهد، امروزه باید همه به وظیفه خودمان عمل کنیم، حمایت از فرزند فاطمه(س) و جبهه مقاومت اسلامی وظیفه ما است، نباید اجازه داد تا دشمن به اهداف شوم و شیطانی خود دست پیدا کند/۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات