۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۵۹۰۰۲
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

یوم الله 13 آبان پایه‌های انقلاب اسلامی را تقویت کرد

حجت الاسلام عباسی شهادت دانش آموزان، تبعید امام خمینی(ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از وقایع مهم تاریخ دانست و اظهار کرد: استکبار ستیزی یک دستور الهی است که قرآن به همه مومنان سفارش و یاری از مظلوم را تاکید کرده است.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، 13 آبان را روز دشمن شناسی دانست و گفت: پیام 13 آبان برای ایران و جهانیان مبارزه با ظالمان و کشورهایی است که زیر سلطه مستکبران هستند.

وی در ادامه افزود: ظالمان بر علیه مستضعفان حرکت می‌کنند و با بی‌عدالتی مردم و مظلومان را می‌کشند، مؤمنان باید از حق دفاع و مظلوم را یاری کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه یوم الله 13 آبان انقلاب اسلامی را تقویت کرد، ابراز داشت: بدون مبارزه هیچ امتی به پیروزی نمی‌رسد و با ایستادگی ظلم نابود می‌شود، 13 آبان یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این کارشناس حوزوی شهادت دانش آموزان، تبعید امام خمینی(ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از وقایع مهم تاریخ دانست و اظهار کرد: استکبارستیزی یک دستور الهی است که قرآن به همه مؤمنان سفارش و یاری از مظلوم را تأکید کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین با بیان اینکه آمریکا بزرگترین مستکبر جهان است، یادآور شد: خوی استکبارگری و بزرگ بینی آمریکایی ها موجب گستاخی آنها شده و برای حفظ منافع خود اموال مسلمانان را به غارت می‌برند و جنایات هولناکی را انجام می‌دهند، مسلمانان تا باید در برابر این مستکبر بایستند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه تصریح کرد: دولت یازدهم باید صلابت بیشتری داشته باشد و از هجمه استکبار نترسد و دست دوستی به شیطان ندهد و به قوای داخلی تکیه کند.

وی با بیان اینکه برجام مشکلی از جمهوری اسلامی ایران کم نکرد عنوان کرد: با برجام دشمنی آمریکاییها کم نشد بلکه توقعاتشان را بیشتر کرد آنها حمایت ایران از سوریه را زیر سؤال برده‌ و بحث موشکی و حزب الله را مطرح کرده‌اند و این نشان از کینه آمریکاییها می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین تأکید کرد: هر چه که ما امروز به آن رسیده‌ایم را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم غیرت و ایستادگی انها موجب پیروزی جمهوری اسلامی ایران شد.

این کارشناس حوزوی در پایان گفت: با برجام آمریکا دست از دشمنی خود برنداشت بلکه چهره خبیث خود را به دنیا نشان داد و موجب شد مسلمانان با اتخاد و وحدت بیشتری در برابر این مستکبر بایستند./955/302/ب2

 

ارسال نظرات