۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۵۹۶۰۸
نماینده ولی فقیه در ایلام:

اربعین حسینی یک حماسه بزرگ ملی و جهانی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: خوشبختانه چند سالی است مزار سید الشهدا(ع) محل اجتماع هزاران زائر در سراسر جهان است و به حمدالله این افتخار را نصیب مردم ایلام کردند که اکثریت زوار اربعین از مرز مهران وارد کشور عراق شوند.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز در همایش با کاروان اربعین که در مسجد جامع مهران برگزار شد، اظهار داشت: پیشینه مهران نماینگر قدمگاه هزاران شهید رزمنده بوده و این شهر محل عروج شش هزار شهید است که خداوند به برکت آنها که مظلومانه به شهادت رسیدند اکنون قدمگاه عاشقان ابی عبدالله است.

وی تاکید کرد: باید با آغوش باز از زوار امام حسین (ع) استقبال کنیم و بتوانیم دین خود را به سید و سالار شهیدان ادا کنیم.

امام جمعه ایلام افزود: خوشبختانه چند سالی است مزار سید الشهدا(ع) محل اجتماع هزاران زائر در سراسر جهان است و به حمدالله این افتخار را نصیب مردم ایلام کردند که اکثریت زوار اربعین از مرز مهران وارد کشور عراق شوند.

وی عنوان کرد: گنگره حماسه بزرگ اربعین از ابتکارات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود که به مسئولان عراق فرمودند اربعین را به یک حماسه تبدیل کنید تا مردم بیایند و کمر تکفیری های آدمکش را بشکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: اربعین حسینی یک حماسه بزرگ ملی و جهانی برای مقابله با گروهگ های تکفیری و تروریستی است./879/203/ب3

ارسال نظرات