۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۶۰۹۴۱
امام جمعه موقت كاشان:

دفتر اتحاديه اروپا لانه جاسوسي ديگري است

خطيب جمعه كاشان گفت: تعدادي اندك مرعوب آمريكا و خود باخته غرب شده و چشمهاي خود را به روي چنگال خونين آمريكا بسته اند و تصور مي‌كنند آمريكا منجي كشور است و مشكلات كشور را حل خواهد کرد و اخيرا نيز زمزمه افتتاح دفتر اتحاديه اروپا در تهران را مطرح مي كنند در حاليكه دفتر اتحاديه اروپا نيز لانه جاسوسي ديگري است.
حجت الاسلام محمد رضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار در خطبه هاي اين هفته نماز كاشان در مصلاي بقيه الله الاعظم اين شهرستان با اشاره به قابل پيش بيني نبودن نتيجه انتخابات رياست جمهوري آمريكا براي بسياري از تحليلگران، گفت: دونالد ترامپ نيز مانند بقيه روساي جمهوري آمريكا است و اگر بدتر نباشد بهتر نيست چرا كه همان خصوصيات و پيشينه و همان اهداف روساي جمهوري قبلي آمريكا را دارد.

وي افزود: مردم آمريكا در انتخابات رياست جمهوري آمريكا به تصور خودشان از بين بد و بدتر، بد را انتخاب كرده اند و برخي از كساني كه راي دادند به دليل اين بود تا از اين راه به نظام سلطه و فاسد آمريكا نه گفته باشند.

حجت الاسلام اسلامي تبار ادامه داد: دونالد ترامپ نه پشتيبان و حامي و مردم آمريكا است و نه توجهي به 42 درصد مردم فقير آمريكا دارد، بلكه ترامپ در اين ميان توانست موج سواري كند و تلاش كرد حرف مردم را تكرار كند و از اين طريق  توجه برخي را به خود جلب كرده و موج سواري كرد و از مردم براي خودش پل پيروزي ساخت تا به اهداف خود برسد، بنابر اين آينده چهره واقعي او بيشتر برملا خواهد شد.

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به دعوت دونالد ترامپ بعد از پيروزي در انتخابات آمريكا از نتانياهو، گفت: دونالد ترامپ بلافاصله بعد از پيروزي در انتخابات با دعوت از نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي اسرائيل ماهيت خود را نشان داد.

حجت الاسلام اسلامي تبار در ادامه، عبرت گرفتن از حوادث را علامت انسان عاقل دانست و افزود: انسانهايي كه از حوادث عبرت نمي گيرند نشانه عدم عقلانيت آنها است و دونالد ترامپ نيز يكي از افرادي است كه از بايد از سرنوشت روساي جمهور گذشته آمريكا كه ميلياردها دلارپول ملت آمريكا را هزينه آتش افروزي در منطقه كردند اما در هيچ كدام از كشورهاي افغانستان، پاكستان، عراق، سوريه، يمن، چه در جنگهايي‌ كه مستقيم شركت داشتند و چه در جنگهاي نيابتي، به هدف خود نرسيدند و به غير از سرافكندگي و شكست نتيجه اي براي آنها در بر نداشت.

امام جمعه موقت كاشان در ادامه خطاب به رييس جمهور جديد آمريكا، گفت: آقاي ترامپ هيچگاه فراموش نكن، لحظه اي را كه پاسدارن شجاع و غيرتمند جمهوري اسلامي ملوانان آمريكايي‌ را با ذلت به اسارت در آوردند و در حاليكه اطراف آنها را ناوهاي آمريكايي احاطه كرده بودند بدون هيچ ترس و واهمه اي از ناوهاي آمريكايي، ملوانان آمريكايي را دستگير كردند و آنها در مقابل دوربين و چشم جهانيان اشك ريختند و پاسداران شجاع ايران اسلامي هيچ اعتنايي به تهديدهاي هواپيماهاي آمريكا نكردند و كاري كردند كه دولت آمريكا براي آزادي ملوانان خود التماس كرد و كشورهاي ديگر را واسطه قرارداد.

حجت الاسلام اسلامي تبار همچنين با اشاره به تهديد حمله نظامي به ايران از سوی دونالد ترامپ در دوران تبليغات انتخاباتي آمريكا، گفت: آمريكا و دونالد ترامپ اگر كوچكترين تعرضي نسبت به ايران داشته باشد، اين بار نه تنها دستگيري ملوانان آمريكايي در دستور كار نخواهد بود بلكه تمامي تفنگداران آمريكايي را به همراه ناوهاي پوسيده آمريكايي در خليج فارس را به زير آب خواهيم فرستاد و رژيم صهيونيستي اسرائيل و شهرهاي آن را با خاك يكسان كرده و به منافع آمريكا در سراسر جهان حمله ور خواهيم شد.

خطيب جمعه كاشان يادآور شد: تعدادي اندك مرعوب آمريكا و خود باخته غرب شده  و چشمهاي خود به روي چنگال خونين آمريكا بسته اند و تصور مي‌كنند آمريكا منجي كشور است و مشكلات كشور را حل خواهد کرد و اخيرا نيز زمزمه افتتاح دفتر اتحاديه اروپا در تهران را مطرح مي كنند در حاليكه دفتر اتحاديه اروپا نيز لانه جاسوسي ديگري است.

حجت الاسلام اسلامي تبار تأكيد كرد: ترامپ بايد بداند در مقابل ملتي ايستاده است كه استاد مكتب آن امام حسين(ع) است و ريشه در عاشورا و غدير و فاطميه  دارد و چشم اميد به نهضت مهدويت دارد و وابسته به عاشورا است و مانند امام حسين(ع) همه فرزندان و جوانان خود را در دفاع از انقلاب و عزت و كشور فدا خواهد كرد و هرگز زير بار ذلت نخواهد رفت.

وي ابراز داشت: دونالد ترامپ بايد بداند و متوجه باشد رهبر ملت ايران همچون شير غرّان، دل دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است و او خاكريز مستحكم و بلند انقلاب در مقابل دشمن است و نگهبان خيمه انقلاب است و با چشمان بيدار تمام حركات شما را رصد مي كند.

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب در 19 دي ماه سال 91 در ديدار با فرماندهان نيروي هوايي فرمود، من يك انقلابي ام نه يك ديپلمات، يادآور شد: آقاي ترامپ بايد بداند، انقلابي بودن يعني شجاعت، عقلانيت و حكمت، دفاع از حق و مظلوم، بصيرت، حضور به موقع در صحنه، شهامت، اخلاص، مبارزه پيوسته با دشمن و موشك بالستيك نقطه زن و سيلي پي در پي به صورت دشمن و مشت محكم بر دهان آمريكا وحركت پيوسته به سوي جلو و عدم سازش است.

حجت الاسلام اسلامي تبار ادامه داد: دونالد ترامپ هيچگاه نبايد فراموش كند كه صورت روساي جمهور سابق آمريكا از جمله اوباما صورت شان هنوز از سيلي رهبر معظم انقلاب ايران اسلامي كه همه توطئه هاي آنها را خنثي و نقش بر آب كرده است سرخ است.

امام جمعه موقت كاشان در ادامه با اشاره به در پيش بودن اربعين حسيني و پياده روي عظيم عاشقان حسيني، گفت: پياده روي عظيم اربعين حسيني دشمن شكن است./201/1307/ب1

ارسال نظرات