۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۶۲۵۶۷
رییس تبلیغات اسلامی کشور:

استمرار نظام در گرو حفظ شعائر دینی است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور استمرار نظام را در گرو حفظ شعائر دینی عنوان کرد و گفت: تبیین و ترویج ارزشهای اسلامی در جامعه خنثی کننده توطئه های دشمن است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، عصر امروز در حاشیه بازدید از موکبهای استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: اربعین موجب زنده نگه داشتن نهضت عاشورا شد.

وی حفظ و استمرار انقلاب اسلامی را در گرو حفظ و ترویج شعائر دینی و مذهبی دانست و افزود: ایام محرم و صفر و حوادث عظیم و تأثیرگذار آن نقش بسزایی در حفظ شعائر دینی و مذهبی دارد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اربعین را فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و سیره امام حسین(ع) دانست و عنوان داشت: با تبیین فرهنگ عاشورا باید ارزشهای اسلامی بین مردم به ویژه نسل جوان تبیین و ترویج یابد.

حجت‌الاسلام خاموشی با یادآوری اینکه قیام امام حسین(ع) برای اقامه عدل و مبارزه با ظلم و ستم بود، ادامه داد: عاشورا و اربعین فرصتی مناسب برای ادامه راه حق و مقابله در برابر دشمنان است.

وی در ادامه برپایی موکبها را اقدامی شایسته در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین عنوان کرد و اظهار داشت: برپایی موکبها برای استقبال و پذیرایی از زائران باید به‌ عنوان یک فرهنگ بین هیأتهای مذهبی نهادینه شود.

حجت‌الاسلام خاموشی خدمت رسانی به زائران اربعین را افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به زائران حسینی فرصتی برای رسیدن به کمال و تعالی است.

وی در پایان بیان داشت: برای خدمت رسانی  بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باید مردم و مسؤولان همکاری منسجم تری داشته باشند./9459/ 202/ع

ارسال نظرات