۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۶۲۷۴۵
امام جمعه ماهان مطرح کرد؛

راهپیمایی بزرگ اربعین، خنثی کننده نقشه های شوم دشمن

کارشناس مسائل دینی با بیان این که راهپیمایی بزرگ اربعین، تمام نقشه های دشمن را از بین برد، گفت: اتحاد و همبستگی بزرگترین پیام اربعین امسال بود که مردم با حضور خود به تمام دشمنان بیان کردند که شیعه و سنی اتحاد دارند و با یکدیگر دشمنان اسلام را نابود می کنند.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم راهپیمایی اربعین حسینی را با شکوه فراوان انجام دادند.

وی افزود: امسال از همه جای جهان خودشان را به کربلا رسانده بودند و سعی کردند که دوست داشتن اهل بیت را با آمدن به کربلا به تمام جهانیان نشان دهند و بگویند امام حسین(ع) امروزه جهانی شده و همه مردم با آمدن خود، لبیک یا حسین گفته اند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که بزرگترین کار فرهنگی را مردم با حضور خود در راهپیمایی اربعین نشان دادند، اظهار داشت: مردم با حضور خود در راهپیمایی باشکوه اربعین، بنیه دینی خود را حفظ کردند و زائران سعی کنند اگر دوباره به کشورهای خود برمی گردند، حسینی بودن را فراموش نکنند.

وی ابراز داشت: عشق به امام حسین(ع) زمانی معنا و مفهوم پیدا می کند که انسان اهل بیت را به خانه خود راه بدهد و ابزار و تفکر دشمن را از خانه خود دور کنند.

کارشناس مسائل دینی با بیان این که راهپیمایی بزرگ اربعین، تمام نقشه های دشمن را از بین برد، ابراز داشت: اتحاد و همبستگی بزرگترین پیام اربعین امسال بود که مردم با حضور خود به تمام دشمنان بیان کردند که شیعه و سنی اتحاد دارند و با یک دیگر دشمنان اسلام را نابود می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با همه تهدیدات که از سوی دشمن وارد شده بود، باز هم عشق به امام حسین(ع) را با حضور خود نشان دادند و از دشمنانی همچون داعش نترسیدند.

امام جمعه ماهان با توجه به این که دشمن پول های زیادی را گرفته تا بین شیعه و سنی اختلاف بیفکند، اظهار داشت: ان شااءلله در سال های آینده دولت کاری را انجام دهد تا پول های کمتری را از مردم بگیرد و مردم راحت تر بتوانند به کربلا بروند.

وی در پایان گفت: توصیه من به همه زائران این است که زمانی که به کشور برگشتند، سعی کنند امام حسین را فراموش نکنند و امام حسین را در تمام زندگی خود، الگو قرار دهند./302/9707/ب1

ارسال نظرات