۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۶۴۸۶۰
عضو کمیسیون تلفیق به رسا خبر داد؛

روحانی فردا بودجه سال 96 را تقدیم مجلس می کند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق اعلام کرد که فردا حجت الاسلام والمسلمین روحانی با حضور در مجلس بودجه سال آینده را تقدیم بهارستان خواهد کرد.
تقدیم بودجه توسط روحانی به مجلس

غلامرضا شرفی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص لایحه بودجه سال 96، گفت: قرار است شخص رییس جمهور روز یکشنبه 14 آذر لایحه بودجه سال 96 را در صحن علنی تقدیم مجلس کند.

وی افزود: جزییات کاملی از لایحه پیش رو در دسترس نیست اما در خصوص بودجه جاری سال 96 در کمیسیون تلفیق تا حدودی بحث و بررسی و مذاکرات انجام شده است.

وی با ارائه تحلیل خود درباره میزان موفقیت بودجه سال 96، عنوان کرد: پیش بینی بنده با یک نگاه مثبت به لایحه بودجه پیش رو این است که تفاوتی چندانی بین بودجه سال 95 و سال آتی وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون تلفیق تأکید کرد: امیدواریم با توجه به ثبات نسبی امنیتی که در منطقه در حال شکل‌گیری است و علاوه بر آن اتفاقات خوشایندی که در حوزه صادرات نفت و گاز شکل گرفته است، وضعیت تا حدودی تغییر کند.

شرفی در پایان گفت: با اشرافی که نسبت به بازار جهانی و داخلی وجود دارد، اینگونه می‌توان گفت که تغییرات ملموسی در سال آتی مالی رخ نخواهد داد./856/ت302/ج

ارسال نظرات