۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۶۵۲۷۷
در همایش یاوران وقف؛

آیت الله صفایی بوشهری کتابخانه خود را وقف کرد

آیت الله صفایی بوشهری در همایش یاوران وقف کتابخانه خود را وقف کرد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در همایش یاوران وقف که در سالن همایش صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد وقف را دارای آثار و برکات بسیاری عنوان کرد و گفت: وقف بیش از اینکه برای دیگران آثار داشته باشد برای خود واقف اثر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: اگر کسی کار حسنه ای انجام داد خداوند 10 برابر بیشتر خیر و برکت به او عطا می کند؛ وقف حیات الهی است که انسان ضمیمه حیات خود می کند.

وی با بیان اینکه وقف عمر انسان را طولانی می کند گفت: در بوشهر بزرگان زیادی همچون آل عصفور و مرحوم بهبهانی سال های سال است که فوت کرده اند اما موقوفات آنها سبب شده تا آثار و برکات زیادی برایشان داشته باشد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: وقف سبب می شود تا بلا از انسان و خانواده اش دور شود و صدقه ای است که سبب دوری مشکلات و حوادث از فرد می شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هر فرد می تواند یک واقف باشد، گفت: شخصی می تواند با اهدای یک کتاب واقف باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وقف را یکی از بهترین راه های رستگاری انسان دانست و بیان کرد: هرچه وقف پربارتر باشد کمک بیشتری به حوزه دین می کند و آثار و برکات آن در دنیا و آخرت بیشتر است؛ وقف معامله کردن با خدا است.

وی بیان داشت: وقف باید بر اساس نیاز جامعه باشد و یکی از معضلات امروز جامعه این است که جوانان دچار بحران مسکن هستند.

گفتنی است، آیت الله صفایی بوشهری در جریان این مراسم کتابخانه خود را وقف کرد./202/833/ب1

ارسال نظرات