۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۶۸۰۹۲
منشی شورای اخوت مزارشریف افغانستان:

غرب در تلاش برای خوب نشان دادن چهره گروه‌های تکفیری است

توانا با اشاره به اینکه غرب در تلاش برای خوب نشان دادن چهره گروه‌های تکفیری است، گفت: وظیفه ما این است که چهره واقعی تکفیری‌ها را به همه مردم جهان نشان دهیم تا غرب نتواند به جذب نیرو و اهداف پلید خود برسد.
توانا منشی شورای اخوت مزارشریف افغانستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرؤوف توانا منشی شورای اخوت مزارشریف افغانستان شامگاه شنبه(27آذرماه) در مراسم اختتامیه سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری بدون شک افراد زیر دست استکبار هستند، اظهار داشت: این گروه‌ها در اصل از ماهیت کشتار و جنایت برخوردار هستند و با توسل به کشتارهای توصیف‌ناپذیر کار خود را به پیش می‌برند.

وی ادامه داد: گروه‌های تکفیری در واقع متشکل از دو گروه هستند، گروه اول تکفیری‌های آگاهی هستند که کار جاسوسی را برای سرویس‌های امنیتی جهان انجام می‌دهند، گروه دوم نیز شامل آن دسته از افراد ناآگاهی می‌شود که بدون اطلاع و از روی غفلت وارد جریان‌های تکفیری می‌شوند و دیگر راه برگشت هم ندارند.

منشی شورای اخوت مزارشریف افغانستان تأکید کرد: امروزه غرب در تلاش است که چهره تکفیری‌ها را خوب به تصویر بکشد تا بتوانند از فرصت برای جذب نیروهای ناآگاه استفاده کنند.

توانا در پایان گفت: وظیفه ما این است که چهره واقعی تکفیری‌ها را به همه مردم جهان نشان دهیم تا غرب نتواند به جذب نیرو و اهداف پلید خود برسد./816/203/ب2

ارسال نظرات