۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۶۸۰۹۴
عالم اهل سنت بندر ترکمن:

گروه‌های تروریستی برای تخریب چهره اسلام به وجود آمده‌اند

عالم اهل سنت بندر ترکمن با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی برای تخریب چهره اسلام به وجود آمده‌اند، گفت: گروه‌های تروریستی اقدامات ‌افراطی دارند و به راحتی حکم به کشتار مردم مسلمان می‌دهند، همین موضوع سبب شده است که دین اسلام به شکلی دیگر تصور شود.
آخوند عبدالرزاق رهبر، عالم اهل سنت بندر ترکمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آخوند عبدالرزاق رهبر، عالم اهل سنت بندر ترکمن شامگاه شنبه(27آذرماه) در مراسم اختتامیه سی‌امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز گروه‌های تکفیری و به طور کلی تروریستی برای خراب کردن چهره اسلام به وجود آمده‌اند، اظهار داشت: ما در قرآن کریم شاهد هستیم که آزادی عقیده توصیه و هیچ کسی به پذیرش هیچ دینی مجبور نشده است.

وی ادامه داد: گروه‌های تروریستی اقدامات ‌افراطی دارند و به راحتی حکم به کشتار مردم مسلمان می‌دهند، همین موضوع سبب شده است که دین اسلام به شکلی دیگر تصور شود.

عالم اهل سنت بندر ترکمن تأکید کرد: در واقع گروه‌های تروریستی چون داعش و.... امروز با برافراشتن پرچم اسلام و فعالیت زیر این پرچم سعی در تخریب چهره اسلام دارند.

رهبر یادآور شد: حال در این شرایط ما باید از اندیشمندان و علمای خود در جهت جلوگیری از اقدامات تخریبی دشمن استفاده کنیم تا دشمن ناکام بماند.
 
وی در پایان گفت: امام خمینی(ره) در راستای ایجاد وحدت میان کشورهای مسلمان تلاش بسیاری کرد و امید است که در آینده نیز تمام مسلمانان این راه را ادامه دهند./816/203/ب2

ارسال نظرات