۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۴۶۸۹۱۳
آیت الله صافی گلپایگانی:

حوزه و طلاب به گونه ای فعالیت کنند که دشمنان منکوب شوند/ شرایط امروز وظیفه حوزه را سنگین کرده است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که باید به گونه ای عمل کنیم که دشمنان اسلام منکوب شوند، گفت: حوزه و روحانیت آن گونه که شایسته است باید در برابر دشمنان عرض اندام کرده و آنها را منکوب کنند.
 حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی امشب در نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، گفت: امیدوارم که همه طلاب و اساتید مشمول عنایات خاص حضرت ولیعصر(عج) باشند.

وی افزود: امیدوارم که همه بتوانیم در این زمان و اوضاع و احوالی که وجود دارد وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، مسؤولیت های بزرگی بر عهده روحانیت است که این مسؤولیت ها در زمان و اوضاع گوناگونی چند برابر بوده و مضاعف است.

این مرجع تقلید با بیان این که وجود جریان های گوناگون و احوال کنونی وظیفه و تکلیف ما را زیاد می کند، اظهار داشت: باید به گونه ای عمل کنیم که خوشنودی امام زمان(عج) فراهم شود، روحانیت موظف به ارائه خدمات است و امیدوارم همه در علم و عمل و نیل به مقامات بالا موفق باشند.

وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم که حوزه های علمیه به جامعه خدمت رسانی می کنند، خدماتی که در حوزه هم انجام می شود اسباب خرسندی و خوشحالی است، همه در سایه امام زمان(عج) باید به مراتب بلند علم و عمل برسیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که باید به گونه ای عمل کنیم که دشمنان اسلام منکوب شوند، ابراز داشت: حوزه و روحانیت آنگونه که شایسته است باید در برابر دشمنان عرض اندام کرده و آنها را منکوب کنند.

وی عنوان کرد: باید قدر علمای بزرگی که در حوزه های علمیه بودند را بدانیم، آنها تلاش های بسیاری کردند که باید قدردان باشیم، این حوزه و این مجلس اسباب افتخار برای همه ما است./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات