۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۴۲۷
معاون تهذیب حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان:

بزرگداشت حماسه 9 دی، تلنگری به خواص بی بصیرت و دشمنان است

حجت‌الاسلام غلامی گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی نوعی یادآوری حرکت عظیم مردم ایران اسلامی و تلنگری است برای عده‌ای از خواص بی‌بصیرت که شاید تا امروز هم فتنه سال 88 را باور نکرده‌اند.
حجت‌الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام سعید غلامی معاون تهذیب حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: بزرگداشت این روز، نوعی یادآوری حرکت عظیم مردم ایران اسلامی و تلنگری است برای عده‌ای از خواص بی‌بصیرت که شاید تا امروز هم، فتنه سال 88 را باور نکرده‌اند. همچنین یادآوری این نکته به دشمنان خارجی و منافقان داخلی، که ملت ایران باوجود تمام مشکلات، تا پای جان، پای انقلاب و نظام خویش ایستاده است.

وی افزود: حماسه حضور مردم در روز 9 دی‌ماه سال 88، معادلات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی را به هم‌ریخت تا آنجا که نقشه‌های شوم دشمنان این نظام را نقش بر آب کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان بیان کرد: کشورهایی همچون آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل که در برنامه‌های مختلف رسانه‌ای خویش اقرار کردند این فتنه و آشوب در ایران سرآغازی است برای حمله به ایران اسلامی، یک‌باره با حضور چشمگیر و میلیونی مردم در روز 9 دی‌ماه 88 تازه متوجه شدند که اینجا ایران است و مردمی دارد که در همه لحظات وظیفه خود را نسبت به این نظام مقدس نشان داده و همیشه از برخی مسؤولان ازنظر بصیرت جلوتر هستند.

حجت‌الاسلام غلامی ابراز داشت: بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های این نظام مقدس، مسأله امنیت و آرامشی است که جزء ارکان اصلی یک نظام پویا است. اشتغال، تحصیل و بسیاری از عملکردها در یک نظام ،بستگی به میزان امنیت آن کشور دارد.

وی ادامه داد: حضور خیره‌کننده مردم ایران در آن حماسه ماندگار، نشان داد این مردم در همه اعصار، پای آرمان‌های خویش ایستاده و در مسیر برقراری امنیت این آب‌وخاک، اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

حجت‌الاسلام غلامی بابیان اینکه اصلی‌ترین نقش فتنه 88 را کشورهای معاند نظام و انقلاب به سرکردگی اسرائیل و آمریکا دنبال می‌کردند، تصریح کرد: کسانی که از آغاز حرکت انقلاب به هر دری زده‌اند تا شکوفایی و رشد این نظام را متوقف کنند، با رمز تقلب در انتخابات، در این عرصه وارد شدند و سال‌ها برنامه‌ریزی کردند تا در سال 88 به اهداف خود برسند و حوادث آن سال می‌رفت تا اصل این نظام دچار خلل شود که با حضور مردم بصیر ایران اسلامی این فتنه نیز همچون گذشته خاموش شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان خاطرنشان کرد: وقایع تلخ سال 88 تا حد بسیار زیادی اقتدار و امنیت این کشور را مورد هجمه قرار داد تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب نیز، در یکی از تحلیل‌های خویش فرمودند "آسیب و ضربه‌های فتنه 88 به این زودی ترمیم نمی‌شود".

وی ابراز داشت: بی‌شک وقتی اصل امنیت در یک کشور، دچار صدمه شد طبیعتاً بخش‌های مختلفی از جامعه مختل خواهد شد. وضعیت اسف‌بار 8 ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری آن‌چنان دشمنان را نسبت به این کشور حریص کرد که اگر درایت رهبر فرزانه انقلاب، اشراف عملیاتی و بصیرت مردمی ایران اسلامی نبود، شاید امروز ما در این امنیت و آرامش نبودیم./302/846/ب1

ارسال نظرات