۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۵۶۹
فرمانده بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم:

فتنه گران کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند

حجت الاسلام کشفی با بیان این که امروز انقلاب به دست ما رسیده که باید آن را صیانت کنیم، گفت: متأسفانه برخی از مزدوران که فکر آن ها تحت تسلط دشمنان انقلاب و اسلام بود در سال 88 به نظام و انقلاب لگد زدند و آرمان های انقلاب را مورد هجمه قرار دادند.
حجت الاسلام سید احمد کشفی مسئول واحد بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد کشفی فرمانده و مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم چهارشنبه شب در نشست بصیرتی که به مناسبت گرامیداشت 9 دی ماه در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد، بر لزوم زنده نگه داشتن و بزرگداشت یوم الله 9 دی تأکید کرد.

وی افزود: یوم الله 9 دی به حق روز بصیرت نامگذاری شده است، در اهمیت این روز همین بس که رهبر معظم انقلاب بارها درباره این روز مهم اشاراتی داشتند و درباره بصیرت و آگاهی مردم در خاموش کردن آتش فتنه 88 مطالبی فرمودند.

فرمانده بسیج مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب در زمینه بزرگداشت 9 دی اظهار داشت: ایشان می فرمایند 9 دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی مردم ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل زحمات انبیا، ائمه طاهرین(ع)، علما و بزرگان است، این انقلاب با زندان رفتن ها و تحمل شکنجه ها و با برکت خون پاک شهیدان به پیروزی رسیده و به راه خود با اقتدار و عزت ادامه می دهد.

حجت الاسلام کشفی با بیان این که امروز انقلاب به دست ما رسیده که باید آن را صیانت کنیم، ابراز داشت: متأسفانه برخی از مزدوران که فکر آن ها تحت تسلط دشمنان انقلاب و اسلام بود در سال 88 به نظام و انقلاب لگد زدند و آرمان های انقلاب را مورد هجمه قرار دادند.

وی عنوان کرد: فتنه گران به فرموده مقام معظم رهبری کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند، متأسفانه برخی از خواص عملکرد مناسبی داشتند و مهر بی بصیرتی برای همشه بر پیشانی آن ها خورده شد، ننگ بی بصیرتی برای همیشه برای آن ها باقی خواهد ماند و نمره مردودی گرفتند.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه خاطرنشان کرد: مردم با حضور پر شور خود در روز 9 دی بصیرت، ولایت پذیری و عشق خود را به انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب نشان دادند که رهبر معظم انقلاب از این حرکت مهم تقدیر کردند.

وی اضافه کرد: ابعاد گوناگون فتنه هنوز باقی است که باید برای جامعه تبیین شود، در روز 9 دی بساط فتنه گران بچیده شد اما ابعاد آن باید مورد توجه قرار گیرد، اگر کسی فکر می کند که پس از فتنه 88 دشمنان از دشمنی دست برداشتند خیال خام است که متأسفانه همین مسأله سبب بی بصیرتی و ساده اندیشی برخی از خواص و مسؤولان شده است؛ امروز نفوذ مسأله ای مهم است که باید هوشیار بود.

حجت الاسلام کشفی با بیان این که مدرسه معصومیه قریب به هزار طلبه دارد، گفت: این طلاب از فارغ التحصیلان دانشگاهی در مطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا هستند، خوشبختانه مدرسه معصومیه همواره در بحث های انقلابی و بصیرتی پرچمدار و جلودار حرکت های طلاب بوده است./1323/202/ب3

ارسال نظرات