۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۰۷۹

نشست بازی‌های رايانه‌ای، چالش‌ها و راهكارهای مديريت آن در خانواده برگزار شد

نشست«بازی‌های رايانه‌ای، چالش‌ها و راهكارهای مديريت آن در خانواده» پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.
نشست «بازی‌های رايانه‌ای، چالش‌ها و راهكارهای مديريت آن در خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست «بازی‌های رايانه‌ای، چالش‌ها و راهكارهای مديريت آن در خانواده» پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.

در این نشست مهدی حق وردی کارشناس مسائل رایانه با بیان چالش های پیش رو از سوی رسانه و جلوگیری از هجمه های آن، گفت: نوع درک متکی بر مهارت را می توان در برخورد با رسانه‌ها و شناسایی تولیدات آن‌ها بررسی کرد.

وی با اشاره به سواد دیجیتالی و مهم ترین گام برای جلوگیری آن از مصرف بالا تصریح کرد: سواد دیجیتال مهم ترین گام برای جلوگیری از مصرف بالای وقت و انرژی در زندگی است و این امر سبب می شود که در رژیم مصرف رسانه ای تاثیر بسزایی را ایفا کند.

حق وردی به بازی های رایانه ای که صرفأ برای سرگم شدن نیست اشاره کرد و گفت: بازهای رایانه ای به تنهایی ابزاری برای سرگرمی نیست بلکه وسیله ای برای پولدار شدن و تعامل فرهنگ‌ها با یکدیگر است.

کارشناس مسائل رایانه ابراز داشت: مخاطبان امروزه نسبت به فیلم یا سریال زمان کوتاهی را صرف می کند اما در بازی ها بیش از زمان ممکن انرژی و وقت می گذارند./978/202/ب3

ارسال نظرات