۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۵۲۲۵

فراخوان دومین جشنواره داستان و خاطره طلاب

فراخوان دومین جشنواره داستان و خاطره طلاب، با موضوع سبک زندگی دینی و خاطرات تبلیغی روحانیون اعلام شد که توسط فراهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
داستان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان دومین جشنواره داستان و خاطره طلاب منتشر شد.

جشنواره داستان و خاطره (طلاب) اشراق، دومین دوره خود را با موضوع سبک زندگی دینی و خاطرات تبلیغی روحانیون برگزار می‌کند و بنا دارد خاطرات تبلیغی و داستان‌های طلاب و فضلای مبلغ را رصد و با ثبت آن‌ها به شناساندن زیست دینی و تبلیغی طلاب کمک کرده و با ارائه روایتی جذاب از رویدادها و ماجراهایی که در تبلیغ رقم می خورد زمینه انتقال تجارب تبلیغی را برای نسل‌های دیگر فراهم سازد.

این جشنواره در دو بخش مکتوب و صوتی و تصویری برگزار می شود و دربخش مکتوب داستان کوتاه با محوریت سبک زندگی دینی/زیست طلبگی/تبلیغ: حداکثر 3000 کلمه و در بخش رمان چاپ نشده یا چاپ آن از سال 1394 به بعد باشد.

سفرنامه‌های تبلیغی باید ثبت خاطره‌نگارانه فرایند یک سفر تبلیغی با حجم 25 هزار الی 40 هزار کلمه؛ ثبت رویداد و پیش‌آمدهای جالب توجه در روند فعالیت‌های تبلیغی باشد.

ثبت رویداد و پیش‌آمدهای جالب توجه در روند فعالیت‌های تبلیغی در قالب صوت بین 2 الی 10 دقیقه و خاطره تصویری: ثبت رویداد و پیش‌آمدهای جالب توجه در روند فعالیت‌های تبلیغی در قالب فیلم  بین 2 الی 10 دقیقه نیز از ویژگی های آثار ارسالی به بخش صوتی و تصویری این جشنواره می باشد.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار 8 دی الی 28 اسفند و زمان مراسم افتتاحییه و اعلام اسامی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد./872/ت303/ج1

ارسال نظرات