۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۷۵۳۴۸
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت می گیرد؛

اعزام 500 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری

کارشناس ساماندهی امور مبلغین تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی و اعزام ۳۵۰ نفر مبلغ و ۱۰۰ نفر مبلغه بومی و همچنین درخواست اعزام ۵۰ نفر از مبلغان متخصص از حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان از فعالیت های برنامه ریزی شده در ایام الله دهه فجر این استان است.
اعزام مبلغ

بیژن نوبخت، کارشناس ساماندهی امور مبلغین تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: امام خمینی(ره) همه عمر شریف خود را در راه آزادی انسان ها از یوغ ستم استکبار و به ثمر نشاندن نهال انقلاب اسلامی و صدور این انقلاب به جامعه جهانی به کار گرفت و از جان و مال و زندگی خود برای این پیروزی مایه گذاشت.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای ادامه این راه مقدس تلاش کنیم و این تلاش، با بصیرت و شناخت حق از باطل مسیر است.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان و مبلغات چهارمحال و بختیاری با تأسی از امام راحل و بر اساس وظیفه و مأموریت سازمانی خود در این زمینه فعالیت هایی را برنامه ریزی کرده اند.

نوبخت گفت: ساماندهی و اعزام ۳۵۰ نفر مبلغ و ۱۰۰ نفر مبلغه بومی و همچنین درخواست اعزام ۵۰ نفر از مبلغان متخصص از حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان از فعالیت های برنامه ریزی شده در ایام الله دهه فجر این استان است.

وی ادامه داد: این روحانیان از ۱۲ بهمن به مدت ۱۱ روز در مناطق شهری و روستایی و مناطق محروم عشایری مشغول انجام امور فرهنگی و تبلیغی می شوند.

نوبخت، برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی، مشاوره دینی، برگزاری نشستهای اعتقادی و معرفتی و برگزاری جشن های ویژه ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف را مهمترین رسالت این مبلغان اعزامی برشمرد.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: همچنین ۵۵ نفر روحانی مستقر زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر همکاری می ‌کنند.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و مظهر افتخار آفرینی ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش رسا، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن  امام خمینی(ره) بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران اسلامی وارد و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی،  سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد و  انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید./302/9457/ب1

ارسال نظرات