۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۷۵۴۵۲
دبیر اجرایی محفل هم اندیشی سینمای انقلاب:

سیستم بایکوت همیشگی جشنواره فیلم فجر آغاز شد

دبیر اجرایی محفل هم اندیشی سینمای انقلاب گفت: هم‌اندیشی سینما انقلاب و جایزه سینمایی ققنوس امسال هم مثل سال گذشته حرکت اصلی خود را ادامه می دهد و کنار هم قرار دادن اندیشمندان و هنرمندان از سوی این رویداد دنبال می شود.
سینما انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر اجرایی جایزه سینمایی ققنوس گفت: ما نگاهی به فضای سینما داریم که باعث می شود خلاءها پر شود ما اندیشمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را جمع می کنیم و پای تولیدات هنری می نشانیم که این تولیدات تبدیل به اثر هنری شود. باید توجه داشت که بین تولیدات با تبدیل شدن آنها به اثر هنری تفاوت هایی دارد.

وی افزود: هم‌اندیشی سینما انقلاب و جایزه سینمایی ققنوس امسال هم مثل سال گذشته حرکت اصلی خود را ادامه می دهد و کنار هم قرار دادن اندیشمندان و هنرمندان است توسط این رویداد دنبال می شود. موضوع دیگری که ما در نظر داریم درگیر کردن بدنه نخبه و نخبگان دانشجویی در قالب رشته های مختلف در این رخداد است. همچنین باید بگویم داوران آن را اندیشمندان، هنرمندان و رسانه ها تشکیل می دهند.

کوچک با اشاره به خلأهای جشنواره فیلم فجر گفت: امسال سیستم بایکوت همیشگی جشنواره فیلم فجر آغاز شد به همین دلیل ما می توانیم در خدمت دوستانی باشیم که آثار آنها از نگاه داوران مغفول ماند و به همین ترتیب از حضور در جشنواره انصراف دادند. اکران های دانشجویی موضوع بعدی ما است که جایزه ای به فیلم برتر داده می شود. این جایزه، جایزه ققنوس نام دارد، امسال سیستم بایکوت همیشگی جشنواره فیلم فجر آغاز شد به همین دلیل ما می توانیم در خدمت دوستانی باشیم که آثار آنها از نگاه داوران مغفول ماند و به همین ترتیب از حضور در جشنواره انصراف دادند.

وی افزود: از دیگر نکات مدنظر این است که بخش دانشجویی ما در سه عرصه ورود و فعالیت کند. نشریات دانشجویی در این دوره ایفای نقش می کنند و برنامه هایی تحت عنوان مسابقه دانشجویی با محوریت نقد در ابعاد مختلف داریم./872/102/ب3

 

ارسال نظرات