۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۷۵۴۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

همدلي عامل ایجاد وحدت در جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ایجاد وحدت کار دوست و تفرقه افکني کار دشمن است، گفت: وحدت رویه و همدلي عامل تولید وحدت در جامعه است و اگر به مسلمانی خود عمل کنیم هیچ اختلافی در جامعه وجود نخواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مسؤولان و علمای اهل تسنن و تشیع زیرکوه اظهار داشت: مردم از مجموعه مسؤولان تاثیر می پذیرند.

وی با بیان اینکه مسؤولان 2 نوع نقش دارند، گفت: مسؤولان افزون بر مدیریت مستقیم به صورت غیر مستقیم نیز بر روی مردم تأثیرگذار هستند؛ مسؤولان در هر لباسی مسؤول کار مردم هستند و هم باید خود و هم مردم را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در جامعه وحدت است، افزود: در ایجاد وحدت همه مردم به عنوان یک امر اختیاری مکلف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه وحدت یک مقوله تولیدی است، تصریح کرد: هم وحدت و هم تفرقه را می توان تولید کرد اما ایجاد وحدت کار دوست و تفرقه افکني کار دشمن است و باید به این مسأله توجه بسیاری داشته باشیم.

وی به عامل تولید وحدت اشاره کرد و ادامه داد: وحدت رویه و همدلی عامل تولید وحدت در جامعه است و اگر به مسلمانی خود عمل کنیم هیچ اختلافی در جامعه وجود نخواهد داشت و باید هر کاری را بر اساس اسلام، حق و عدل انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکيد بر اینکه در نزد خداوند متعال مسؤول هستیم، اظهار داشت: قانون فطرت، عقل و اساسی داریم و این قوانین برای آگاه شدن ما است که ببینیم اسلام در مورد یک موضوع چه فرموده است؛ در دین هیچ سوال بی پاسخی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر به مسؤولیت‌های خود عمل کنیم همه مشکلات برطرف خواهد شد، تصریح کرد: خداوند متعال یک نعمت بزرگ و توصیف نشدنی را به ما داده است و آن اثبات حق بین المللی ما است.

وی با اشاره به اینکه اصل و ریشه کار دست مردم است، در ادامه افزود: در کجای دنیا ملتی توانسته است اینگونه در مقابل استکبار بایستد؛ مردم ایران امروز آقا بالا سر ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این اختیاراتی که به برکت خون شهدا به ما رسیده است را با وعده‌های دروغین خراب نکنیم؛ اگر قوای سه گانه به مسؤولیت‌های خود عمل کنند هیچ کاری بر روی زمین نخواهد ماند./101/880/ب1

ارسال نظرات