۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۹۸۱
معاون سیاسی وزیر کشور:

ایران هراسی امروز لقلقه زبان آمریکایی ها است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تا دیروز ایران هراسی یک پروژه بود اما امروز لقلقه زبان آمریکایی‌ها است، اگر تا دیروز اجماع علیه ایران در قالب مصوبات وجود داشت اما امروز این اجماع اینگونه نیست.
علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور و دبیرکل سابق جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، علی‌اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: ولایت فقیه، دین و اسلام و مردم 3 عنصر انقلاب اسلامی بودند که سبب تشکیل این انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه اگر رهبری هدایتگر این جامعه نبود این انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایند کسانی که خدا را در نظر دارند خداوند آن‌ها را از ظلمت به سمت نور و کسانی که طاغوت را یاری می‌کنند نیز از نور به سمت ظلمت هدایت می‌کند.

معاون سیاسی وزیر کشور انقلاب اسلامی را انفجار نور عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی تنها برای مربوط به سال 57 و یا این 38 سال نبوده است بلکه باید این انقلاب سال‌های طولانی ادامه داشته باشد تا به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.

احمدی با بیان اینکه وظیفه تک تک آحاد جامعه این است ریشه‌های انقلاب را نسل به نسل منتقل کنند، تصریح کرد: جمعیت ایران از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون 2 برابر شده است و این نشان می‌دهد اکثر افراد این جامعه مربوط به بعد از انقلاب هستند.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر تنها به گرفتن جشن و گرامیداشت آن نیست بلکه باید این موضوعات انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده منتقل شود تا نسل‌های آینده نیز از وقایع انقلاب اطلاع داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: امام راحل با تمام عظمت خود دنیا را متحول کردند و بعد از حکومت امام علی(ع) این حکومت را بر پایه منظر شیعه ایجاد کردند.

احمدی اظهار کرد: نباید مسؤولان و مدیران با اقدامات، گفتار، رفتار و با تحلیل سیاسی خود دیگران را خراب جلوه دهند، باید باور کنیم این پست‌ها و مقام‌ها روزی رفتنی هستند از این رو نباید کاری انجام دهیم که مدیون امام راحل و خون شهدا و مردم شویم.

وی افزود:‌ امروز در اروپا، آمریکا و روسیه حوادث گوناگونی در حال رخ دادن است و جریانات منطقه مصداقی بر این موضوع وجود دارد، این پازل نشان می‌دهد در چه تحولاتی قرار داریم و چطور باید رفتار کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه برخی در جریان مذاکرات 5+1 هزینه‌هایی کردند تا این مذاکره انجام نشود و کشورهای عربی نیز در شورای همکاری خلیج فارس کمیته‌ای ایجاد کردند تا ایران را رصد کنند، گفت: امروز جنگ جهانی سوم وجود دارد اما کسی از این موضوع مطلع نیست.

احمدی عنوان کرد: تا دیروز ایران هراسی یک پروژه بود اما امروز لقلقه زبان آمریکایی‌ها است، اگر تا دیروز اجماع علیه ایران در قالب مصوبات وجود داشت اما امروز این اجماع اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه اتکای مردم به قدرت الهی و مقام معظم رهبری یکی از دلایل قدرت ایران تلقی می‌شود، اضافه کرد: برای نشان دادن قدرت مؤلفه‌های مختلفی مانند قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: وقتی کشورهای قدرتمند جهان اثرات جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی را در کشورهای یمن، سوریه و عراق درک می‌کنند متوجه می‌شوند که قدرت انقلاب اسلامی قدرتی مافوق قدرت محاسباتی است.

احمدی با بیان اینکه باید ریشه‌های قدرت را در کشور تقویت کنیم، گفت: وحدت ملی، امنیت ملی و منافع ملی 3 عنصر مهم در کشور هستند و هر کسی که به این 3 عنصر آسیبی برساند به طور قطع نمی‌تواند با مردم باشد.

وی افزود: 211 هزار میلیارد تومان تعهدات دولت نهم و دهم در سفرهای استانی بوده که از این مبلغ 67 هزار میلیارد تومان تحقق پیدا کرده و 144 هزار میلیارد تومان آن نیز اعتبار پروژه‌های نیمه تمام در کشور است که همچنان باقی مانده است.‌

احمدی اظهار کرد: حدود 55 هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 65 هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور پیش‌بینی شده است که در استان خراسان جنوبی 27 انتخابات شورای شهر و 866 انتخابات شورای روستاها برگزار می‌شود./202/880/ب1

ارسال نظرات