۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۴۹۳
نویسنده کتاب وقتی مهتاب گم شد:

رزق الهی سبب توفیق یافتن برای نوشتن آثار درباره دفاع مقدس است

سردار حسام گفت: باور ما این است که دست و پا زدن های بی فرجام برای رسیدن به قله فایده ندارد و این رزق معنوی است که باید از خداوند و شهدا به افراد ارزانی شود و هه چیز منوط به خواستن خداوند و شهدا است.
سردار حسام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، غواصان بوی نعنا می دهند و  راز نگین سرخ، سوم خردادی ها و سفر به روایت سرفه، آب هرگز نمی میرد و خدا حافظ سالار، تاکنون بخشی از آثار او در زمینه دفاع مقدس است.

سردار حمید حسام نویسنده دفاع مقدس و نویسنده کتاب آب هرگز نمی میرد در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام همدان که صبح امروز در همدان برگزار شد، اظهار داشت: رزق الهی سبب توفیق یافتن برای نوشتن آثار درباره دفاع مقدس است.

وی افزود: باور ما این است که دست و پا زدن های بی فرجام برای رسیدن به قله فایده ندارد و این رزق معنوی است که باید از خداوند و شهدا به افراد ارزانی شود و هه چیز منوط به خواستن خداوند و شهدا است.

نویسنده دفاع مقدس با اشاره به راوی داستان و اخلاق ریشه دار او، گفت: اگر در کتاب وقتی مهتاب گم شد از علی خوش لفظ سخن گفتم دلیل این بود که او ادامه راه علی چیت ساز و بزگ شده در مسلک او است.

سردار حسام تصریح کرد: حرف از یکی، حرف از همه است و کسی نباید خرده بگیرد که چرا نامی از کسی برده نشده و نام کسی دیگر برجسته شده است و سیمای شهید ابراهیمی در سیمای سردار سلگی راوی آب هرگز نمی میرد تجلی کرده است.

وی ابراز داشت: همه رزمندگان جلوه یک تفکر هستند که به عاشورا ختم می شود و امروز همه این برنامه ها به برکت اخلاص حاج حسین همدانی در استان همدان است.

سردار حسام خاطرنشان کرد: این سخن یک نسل است و یک تصویر زیباتری در کنار این چهار کتاب هست و نباید فراموش کنیم که نبض غیرت حماسه در خون فرزندان شهدا وجود دارد./979/202/ب2

 

 

ارسال نظرات