۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۸۵۹
نایب رییس مجلس:

22 بهمن روز ملی همبستگی ملت ایران علیه استکبار است

پزشکیان با بیان این‌که اختلاف سلیقه سیاسی در نظام دموکراتیک امری طبیعی است، گفت: 22 بهمن روز ملی وحدت و همبستگی ملت ایران علیه استکبار جهانی است.
مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که حضور حداکثری مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیتی دوچندان دارد، اظهار داشت: با روی کار آمدن کابینه جدید دولت آمریکا و ادامه سیاست‌های خصمانه ایالات متحده علیه انقلاب اسلامی ایران، حضور میلیونی ملت در راهپیمایی فردا پیام مهمی به سردمداران نظام سلطه خواهد داشت.

وی با تأکید بر این‌که آمریکا حامی اصلی رژیم پهلوی در کشتار ملت ایران و عامل بسیاری از حوادث تلخ تاریخی کشورمان بوده است، تصریح کرد: حضور آگاهانه، بابصیرت و پرشور مردم در جشن ملی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت خواهد کرد که هیچ قدرتی توان مقابله با سیل خروشان مردم را ندارد.

پزشکیان با تأکید بر اینکه حضور و وحدت مردم مهم‌ترین حلقه‌ پیروزی است، تصریح کرد: در شرایطی که رییس جمهور جدید آمریکا با بی منطقی و تنها با زبان زور و تهدید سخن می گوید؛ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و به نمایش گذاشتن وحدت مردم ایران می‌تواند جواب این یاوه‌گویی‌ها را بدهد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم ایران همانند 22 بهمن سال 57 حضور و وحدت خود را به نمایش خواهند گذاشت، گفت: بهتر است، آقای ترامپ فردا نظاره‌گر سیل خروشان ملت در خیابان‌های کشور باشد، چرا که خواهد فهمید که با بزرگ گویی کار به جایی نبرده و تهدید جایی در تعاملات بین‌المللی ندارد.

وی با بیان این‌‎که هیمنه پوشالی آمریکا و دیگر ابرقدرت‌های جهان با پیروزی انقلاب اسلامی شکسته شد، افزود: 22 بهمن اوج عزت، اقتدار و ولایت‌مداری ملت ایران است؛ این روز مهم یادآور فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها و همچنین وحدت مردم ایران علیه دشمن مشترک بوده است.

پزشکیان با بیان این‌که همه اقشار جامعه از هر جناح سیاسی بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه سیاسی در نظام دموکراتیک امری طبیعی است، اما باید دانست که 22 بهمن روز ملی وحدت و همبستگی ملت ایران علیه استکبار جهانی است./935/302/ب2

ارسال نظرات