۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۱۱۰
استاد حوزه و دانشگاه:

آمریکا و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر دشمنان کاری از دستشان برمی آمد منتظر تهدید نمی شد و پیش از این ها باید انجام می دادند، آمریکا و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
مختاری

حجت الاسلام حسین مختاری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: اگر ملتی در جهان از فرهنگ غنی و قوی برخودار و شجاع و دلیر باشد می تواند در مقابل زورگویان جهان بایستند.

وی با بیان اینکه ملت ها با مقاومت و با برخوردار از فرهنگ غنی می توانند ده ها سال در مقابل پوشالی استکبار ایستادگی کنند، گفت: باید با داشتن فرهنگی اسلامی و با ایمان و تقوا در مقابل آمریکا ایستادگی کرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: ملت های دیگر نیز از این فرهنگ اسلامی الگوگیری می کنند، اگر همین ملت ها دست به دست هم دهد و نظام اسلامی اگر تنها نباشد قدرت های استکباری عقب نشینی خواهند کرد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه باید اتحاد و همدلی و همراهی در ملت های منطقه تشکیل شود، تصریح کرد: اگر که امت اسلامی با تحریم های مختلف اذیت می شود به این دلیل است که نظام اسلامی تنها می باشد و اگر ملت ها با هم باشند به طور قطع استکبار تنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه به زودی آرزوهای امت اسلامی در منطقه محقق می شود، ادامه داد: با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به ترامپ و آمریکا نشان می دهیم که ما همواره ایستاده ایم و تحریم آن ها بعد از 40 سال هیچ گونه تأثیری بر کشور ایران ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد:  اگر دشمنان کاری از دستشان برمی آمد منتظر تهدید نمی شد و پیش از این ها باید انجام می دادند، آمریکا و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند، وقتی حضور میلیونی مردم در جامعه و ولایت فقیه در کشور است تهدیدات آن ها توخالی است و نمی توانند کاری کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات