۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۸۱۴۷۶
آیت‌الله علوی گرگانی:

استقامت جوانان عامل وحشت دشمنان شده است

استاد برجسته درس خارج فقه حوزه علمیه، ایمان و استقامت را مهم‌ترین عامل پیروزی بر دشمن دانست و گفت: استقامت و ایمان جوانان ایرانی موجب وحشت دشمنان اسلام شده است.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از جوانان مدافع حرم با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در  این دیدار  با اشاره به اهمیت تقوا و ایمان عنوان کرد: این تقوا و ایمان باعث پیشبرد اهداف و نصرت الهی می شود و اگر جایی برکت وجود نداشت باید ریشه آن را در اعمال خود جست‌وجو کرده و و با قدرت تقوا و ایمان این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: اخلاص نقش مهمی در ارتباط با خدا دارد و اگر روح و دلتان در مسیر خواسته های الهی و با اخلاص همراه باشد، نصرت و یاری خداوند کمک حالتان خواهد بود و خداوند دست خالی شما را برنمی گرداند.

 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: اتحاد رمز پیروزی بر دشمن است و باید با همت برادرانه و دوستانه در کنار هم باشید تا بتوانید دشمن را از پای درآورید.

وی پیروزی بر ستمگران را وعده الهی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند به مجاهدان راه حق وعده نصرت و پیروزی داده است و امیدوارم این نصرت الهی موجب پیروزی شما در جبهه های نبرد در سوریه و دفاع از حرم باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: وحدت و اتحاد در زیر سایه رهنمودهای رهبر انقلاب رمز پیروزی در جبهه مقابله با دشمن است و اگر با این وحدت و اتحاد پیش بروید وعده نصرت الهی محقق می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه اراده دینی را عامل پیروزی بر دشمنان اسلام خواند و ابراز کرد: دشمنان مختلفی دربرابر اسلام و نظام اسلامی قرار گرفته اند که تنها با وحدت و استقامت و با اراده دینی می‌توان در مقابل چنین دشمنانی ایستاد و بر آن‌ها پیروز شد.

وی در پایان، پایداری جوانان ایرانی را موجب وحشت دشمنان دانست و افزود: جوانان ایران به خاطر استقامت و ایمانشان سبب وحشت دشمنان در جهان هستند و خداوند حتماً شمارا یاری می‌کند و شما نیز این پیروزی را به امام زمان (عج) تقدیم کنید./872/202/ص

ارسال نظرات