۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۳۵۱
راوی کتاب " آب هرگز نمی‌میرد"‌:

امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است

راوی کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" با بیان اینکه ایمان و اعتقاد راسخ از زوایای پنهان و نامرئی دوران دفاع مقدس است، گفت: امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است.
طرح_ روز روحانیت و دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، حاج میرزا محمد سلگی راوی کتاب " آب هرگز نمی‌میرد"‌ بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس تهاجمات دشمن به اشکال مختلف بر ملت ایران وارد شد و این به سبب ایمانی بود که مردم در آن دوران از خود نشان دادند.
سلگی بیان کرد: در آن دوران علی رغم تمام تلاش های دشمن رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف دشمنان را ناکام گذاشتند و در جنگ سخت بر آنها چیره شدند.
وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد راسخ در دوران دفاع مقدس از زوایای پنهان و نامرئی آن دوران است، گفت: متأسفانه نتوانسته‌ایم این زوایا را به خوبی منتقل و منعکس کنیم.
سلگی با بیان اینکه آشکار کردن این زوایا مورد توصیه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: دشمنان تا حدی به این حقایق که از ایمان نشأت گرفته است دست یافته‌اند و به همین خاطر در عرصه جنگ نرم جوانان کشور را مورد هدف قرار داده‌اند.
جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: با دو دشمن بیرونی که همان استکبار و صهیونیست و دوم دشمن درونی که نفس اماره است مواجه هستیم و هرچه ایمان قوی‌تری داشته باشیم در برابر این دو دشمن به خوبی ایستادگی می‌کنیم.
سلگی با بیان اینکه دست و پا زدن‌های استکبار جهانی در دنیا برابر جمهوری اسلامی از قدرت امداد غیبی و ایمان نشأت گرفته است، ابراز کرد: آنچه که دشمن می‌تواند ببیند معجزات خداوند است.
وی عنوان کرد: نتوانسته‌ایم امدادهای غیبی و تأسی به سیدالشهدا را در دوران دفاع مقدس به خوبی بیان کنیم و اکنون نیز دشمنان سعی دارند تا در مجموع ما را از این اعتقادات برگردانند.
سلگی همچنین در جمع کارکنان بانک کشاورزی استان همدان نیز اظهار داشت: مهمترین جهاد مبارزه با نفس است و دشمن پس از دفاع مقدس نقاط ضعف ما را شناسایی کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مطالعه کتابه‌های ارزشی و دفاع مقدس برای پیشگیری و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: محبت رهبر معظم انقلاب به حقیر نتیجه لطف و عنایت شهدا است.
سلگی افزود: به شخصه کمترین فرد و جامانده‌ترین نفر از قافله شهدا هستم و اساسا خود را مدیون شهدا می‌دانم  به همین دلیل لطف رهبرمعظم انقلاب و تقریظ ایشان بر کتاب " آب هرگز نمی‌میرد"  بنده را شرمنده و مسؤولیتم را سنگین‌تر کرد.
سلگی با تاکید بر اینکه به فرموده امام علی (ع) "باید در برابر دشمنان ایستاد" گفت: اگرچه برخی درحال حاضر به روش‌های مختلف می‌گویند نباید دربرابر دشمن ایستاد اما اعتقاد ما بر ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و موظف هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم.
وی بیان کرد: دشمن پس از دفاع مقدس متوجه شد که "ایمان" نقطه قوت مردم است به همین دلیل نیز هم اینک با هجمه‌های گسترده خود به ویژه در حوزه فرهنگ ایمان آنها را نشانه رفته است./979/

 

ارسال نظرات