۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۴۸۲۴۱۰
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

تحقق امنیت پایدار زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: تحقق امنیت پایدار زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور می شود که باید به مقوله امنیت توجه ویژه ای داشته باشیم.
یوسفیان ملا آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان آمل اظهار داشت: تلاش های ارزنده ای از سوی نیروی انتظامی در حال تحقق و اجرا است که این خدمات ارزنده جای قدردانی و سپاس دارد.

وی تصریح کرد: تحقق امنیت و آرامش امری مهم است که باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای این امر در جامعه استفاده شود که ضرورت دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: تحقق امنیت پایدار زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور می شود که باید به مقوله امنیت توجه ویژه ای داشته باشیم.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم فعالان عرصه نظم و امنیت تلاش های ارزنده ای صورت می دهند تا در جامعه امنیت و آرامش را به بهترین نحو ممکن احساس کنیم.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور با بیان این که توسعه شاخصه های امنیت پایدار ضرورت دارد، گفت: امروز دستگاه پلیس وظیفه دارد با خدمت صادقانه و اقتدار لازم در راستای ترویج امنیت جامعه اهتمام داشته باشد که شاهد چنین امری هستیم.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور تصریح کرد: امنیت جامعه بسیار حساس و مهم است که در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم برای ترویج امنیت و حمایت از فعالان این عرصه گام های شایسته ای برداریم که برکات و دستاوردهای گرانقدری دارد.

وی ادامه داد: امروز امنیت پایداری در ایران اسلامی حاکم است و کشورمان توانست در مسیر عزت و اقتدار قرار گرفته و در راه پیشرفت های روزافزون قدم بردارد.

یوسفیان ملا اظهارداشت: ضرورت دارد به شاخصه های ترویج امنیت توجه کرده و اهتمام ارزنده و گرانقدری را در این مسیر مصروف داریم که باید نگاه ویژه ای را در این عرصه تقویت کنیم.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، فرمانده انتظامی آمل در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و توجهات ویژه نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پلس تلاش دارد به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است برای خدمت به مردم گام بردارد.

وی بیان داشت: دستگاه پلیس برای تحقق اهداف و وظایف محوله و تحقق امنیت پایدار نیازمند حمایت ها و توجهات ویژه مسوولان است که امیدداریم این امر محقق شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات