۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۸۴۶۳۷
برای سال تحصیلی 97ـ96؛

مدرسه دارالشفای گرگان طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه دارالشفای گرگان از بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه از مقطع سیکل و برای سال تحصیلی 97ـ 1396 طلبه می پذیرد.
مدرسه دارالشفای گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه دارالشفای گرگان از بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه از مقطع سیکل و برای سال تحصیلی 97ـ 1396 طلبه می پذیرد.

داوطلبان علاقه مند می توانند تا 15 فروردین ماه 96 از طریق پایگاه اینترنتی www.Howzeh-gom.ir برای حضور در سال تحصیلی آینده این مدرسه علمیه  اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت حضوری به آدرس گرگان، بازار نعلبندان، پشت مسجد جامع، مدرسه علمیه دارالشفا مراجعه کنند و یا با تلفن های 0173227778 و 09112700565 تماس بگیرند.

از ویژگی ها و مزایای این مدرسه می توان به  فضای آموزشی و پژوهشی مناسب، بهره گیری از اساتید مجرب، نظارت بر مباحثه، استفاده از کتابخانه و سالن مطالعه، امکانات خوابگاهی برای طلاب و بهره مندی از برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

گفتنی است، چندی پیش آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در نشستی رسانه ای از پذیرش بیش از 15 هزار طلبه جدید الورود برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پذیرش طلبه در بیش از 600 مدرسه علمیه در سراسر کشور صورت می گیرد.

وی افزود: در حوزه برادران بلند مدت و کوتاه مدت بیش از 600 مدرسه در کشور با محوریت قم داریم و نزدیک به 50 مرکز تخصصی داریم و در مورد ظرفیت پذیرش هم باید گفت در سال جاری همچون سال قبل بیش از 15 هزار طلبه از مقطع هشتم نظام جدید، دیپلم و مقاطع دانشگاهی پذیرش خواهیم داشت که ثبت نام از 15 بهمن آغاز شده و تا 15 فرودین ادامه پیدا می کند.

آیت الله اعرافی با تأکید بر این که در انتخاب افراد هوش علمی، استعداد و هم حس معنوی و اخلاقی در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: اخلاق لازمه کار بزرگ روحانیت است و داوطلبان برای تأمین این موارد آزمون، مصاحبه و دوره اختبار و تثبیت را طی می کنند، بنابراین نگاه ما بر هوش علمی، هوش اجتماعی و معنوی و حس مسؤولیت است که باید احراز شود.

وی در ادامه با اشاره به این که مبنای ما در جذب بر کیفیت است، عنوان کرد: ما امسال کیفیت را بیش از گذشته مورد تأکید قرار می دهیم و البته نگاه به کمیت هم داریم، چراکه نیازهای جدی جامعه در سطوح مختلف جامعه نیز به کمیت برمی گردد./203/1323/ب1

ارسال نظرات