۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۸۴۹۴۷
حسینی:

دولت درباره «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» به مردم گزارش دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم گفت: در پایان سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» دولت باید توضیح دهد که چه کارهایی انجام داده است، مشکل رکود، اقتصاد و بیکاری با شعار حل نخواهد شد.
سید محمد حسینی

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای توجه به کار و سرمایه ایرانی و اینکه دولت در طول این چند سال تا چه اندازه توانسته بنگاه‌های کوچک و بزرگ را توانمند سازد، گفت: امروز ما شاهدیم بسیاری از کارگاه‌های در حال کار تعطیل شدند چون حمایت لازم از آنها نشده است.

وی افزود: به جای اینکه فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد شود و توسعه پیدا کند و همانی هم که بود تعطیل شده یا با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم اظهار داشت: دولت یازدهم از دولت دهم ایراد می‌گرفت که شما یارانه‌ها را در بین مردم توزیع کرده و از کارگاه‌های تولیدی حمایت نمی‌کنید، حال وزیر صنعت او می‌گوید در زمینه تولید کاری انجام نشده یعنی حمایت نشده و به جای اقدام جدی بیشتر به شعار و حرف بسنده می‌شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ما در پایان سال اقدام و عمل هستیم دولت باید توضیح دهد که چه کارهایی انجام داده است، اینکه حرف مردم تکرار شود که ما مشکل رکود، اقتصاد و بیکاری داریم دردی را دوا نمی‌کند توقع مردم این بود که اقدامات جدی صورت گیرد./302/807/ب1

ارسال نظرات