۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۸۶۵۵۶
متولی جامعه علمیه امیرالمؤمنین:

طلبگی سرآغاز تحول اساسی در زندگی جوانان است

متولی جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه پذیرش طلاب سرآغاز تحول اساسی در زندگی جوانان متدین است، گفت: رضایت حضرت حق با خدمت رسانی در لباس سربازی امام زمان(عج) محقق می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کرباسی

حجت الاسلام محمدرضا کرباسی، متولی جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز ثبت نام و پذیرش متقاظیان ورود به حوزه‌های علمیه، گفت: یکی از مسائلی که در پایان سال مطرح می‌شود ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: زمان ثبت نام از متقاضیان و پذیرش طلاب سرآغاز یک تحول اساسی در زندگی جوانان متدین به شمار می‌رود.

حجت الاسلام کرباسی با بیان اینکه همه جوانان آگاه و بصیر در عین حال عاقل و باشعور به دنبال بهترین انتخاب در زندگی خودشان هستند، بیان داشت: خانواده‎ها باید دقت داشته باشند که گزینه‌هایی را در زندگی فرزندانشان انتخاب ‌کنند که مورد رضایت حضرت حق باشد.

متولی جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) با تاکید بر اینکه خدمت به دین و مکتب عصمت و طهارت یکی از مسؤولیت‌ها و وظایف خطیری است که با انجام آن رضایت الهی کسب می‌شود، ابراز کرد: هر شخصی که در زمینه انتخاب احسن مشورت بگیرد، سربازی امام زمان(عج) و خدمت رسانی در لباس سربازی حضرت را برای خود انتخاب کند سربلندی خود را در آینده تضمین می‌کند./303/807/ب1

ارسال نظرات