۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۸۶۷۰۶
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری؛

همایش تجلیل از هزار مادر و همسر شهید برگزار شد

همایش تجلیل از هزار مادر و همسر شهید در حسینه فاطمةالزهرا(س) سپاه سیدالشهدا(ع) شهر ری برگزار شد.
مادران شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تجلیل از هزار مادر و همسر شهید امروز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگر شهرستان ری در حسینه فاطمةالزهرا(س) سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

در این همایش نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خانواده معزز شهدا به معنای واقعی سرمایه‌گذاران ممتاز نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز ما هرچه داریم از ایستادگی و اقتدار شهدایی است که دیروز با جانفشانی و ایثار جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با گام نهادن در عرصه پیکار از اسلام و ارزش‌های آن جانانه دفاع کردند.

نصیری با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس به همه دنیا نشان دادیم که از یک وجب از خاکمان هم نمی‌گذریم و این افتخاری است که با شجاعت و اقتدار شهدا و ایثارگران نصیب کشور ما شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا پیروان مکتب حضرت زینب(س) هستند شما نسل صبور و هدفمندی هستید که با تأسی از بانوان بزرگ جهان اسلام این چنین افتخار را خلق کردید./202/813/ب1

ارسال نظرات