۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۸۹۱۷۸
پورمختار:

اتحاد در معرفی نامزد واحد از سوی نیروهای انقلاب ضروری است

عضو کمیسیون قضایی مجلس، گفت: اتحاد نیروهای انقلاب در معرفی نامزد واحد در انتخابات ضروری است و کسانی هم که برای نامزدی در انتخابات احساس تکلیف می‌کنند برای رسیدن به هدف والاتر به تصمیم جمع گردن نهند.
پورمختار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که در شرایط فعلی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ضرورت دارد اتحاد جبهه نیروهای انقلاب در معرفی کاندیدای ریاست جمهوری است که نقطه مهم و اساسی کار محسوب می‌شود.

وی افزود: سایر افرادی هم که در جبهه انقلاب خود را برای کاندیداتوری آماده کردند وقتی بر کاندیداتوری یک فرد توافق شد باید این تصمیم را بپذیرند و برای رسیدن به یک هدف بزرگتر و والاتر همانطور که برای کاندیداتوری احساس تکلیف می‌کنند برای رسیدن به این هدف والاتر نیز احساس تکلیف کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنان)، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جبهه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب جذب حداکثری است. رهبر معظم انقلاب اعتقادی به جناح‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ندارند و بر این اساس جبهه انقلاب باید تأسیس می‌شد که انقلابی بودن و رفتار انقلابی داشتن و به تبع آن مدیریت جهادی داشتن از خصیصه‌های این جبهه است و البته در این روزهایی که ما با جنگ‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصادی و غیره با آن مواجه هستیم باید جهادی کار کنند.

پورمختار در پایان، خاطرنشان کرد: جامعیت یکی از مواردی است که جمناح باید طی روزهای به آن دست یابد و از ایجاد فضای دوقطبی جلوگیری شود./1325//102/خ

ارسال نظرات