۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۹۰۵۷۶
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

نسخه پیچی های برخی افراد در جامعه عقلانی نیست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه نسخه پیچی های برخی افراد در این نظام عقلانی نیست، گفت: نماینده ولی فقیه در استان در روزهای اخیر در جمع مدیران دستگاه های اجرایی موضع گرفتند و احکام دین را اعلام کردند.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام منصور هاشمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش تبیین شاخص های انقلابی گری در حوزه های علمیه و مقابله با نفوذ که ویژه روحانیت، ائمه جمعه و ائمه جماعات خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: آن هایی که در این نظام مسؤولیت های سیاسی دارند باید حد و اندازه خود را بدانند و در چارچوب کار خود فعالیت کنند و پا در کفش علما و دین نکنند.

وی با بیان اینکه چه کسی گفته رقص و پایکوبی به دین و اسلام لطمه ای وارد نمی کند، گفت: نخستین استانی که بعد از خراسان جنوبی در مورد سخنان هنجارشکنانه استاندار موضع گرفت خراسان شمالی بود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی افزود: خدا را شاکر هستیم که در استانی زندگی می کنیم که حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در استان با بصیرت هستند و در تمام صحنه ها حضور دارند و با تاییدات و موضع گیری خود راه را برای دیگران تبیین می کنند و مسؤولان را متذکر می شوند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نسخه پیچی های برخی افراد در این نظام عقلانی نیست، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان در روزهای اخیر در جمع مدیران دستگاه های اجرایی موضع گرفتند و احکام دین را اعلام کردند و نسخه پیچی های منطقی دادند.

وی با اشاره به ماه رجب و ایام البیض، ادامه داد: ماه رجب، ماه رحمت و مغفرت است و باید تلاش کنیم تا از بارش رحمت در این ماه برخوردار شویم.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آن هایی که حرف های بیهوده می گویند و نسنجیده حرف می زنند باید در این ماه طلب مغفرت کنند و آن هایی که در مقابل این سخنان سکوت می کنند نیز باید استغفار کنند./203/880/ب1

ارسال نظرات