۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۴۶۴۶
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

لزوم حرکت بانک ها به سمت ترویج سنت قرض الحسنه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید بانک ها به سمت احیای سنت قرض الحسنه پیش بروند و سنت قرض الحسنه در کشور فراگیر شود.
حجت الاسلام نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جمع کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت، ابراز داشت: فعالیت بانک های قرض الحسنه به لحاظ شرعی مورد تأیید و پسندیده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید بانک ها به سمت احیای سنت قرض الحسنه پیش بروند و سنت قرض الحسنه در کشور فراگیر شود.

وی در ادامه بیان داشت: فعالیت بانک های قرض الحسنه باید با تبلیغ بیشتر در کشور تبیین شود تا مردم به سرمایه‌گذاری در این بانک ها ترغیب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی اظهار داشت: سنت قرض الحسنه از سنت های مورد تأیید خداوند و پیامبر اکرم(ص) است و قرض الحسنه در نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است.

این مسؤول مطرح کرد: وقتی بانکها خوب کار کنند و سودهای نامتعارف را از میان بردارند قطعأ مردم نیز به سوی سرمایه گذاری در این بانکها اشتیاق پیدا می کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ترویج سنت قرض الحسنه سبب می شود که بانکها به سوی اسلامی شدن پیش رفته و از حالت ربوی خارج شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در پایان بیان داشت: همانطور که ائمه اطهار(ع) مروج سنت قرض الحسنه بودند، مسلمانان نیز باید با ترویج این مهم، مکتب ائمه اطهار(ع) را تداوم بخشند./۸۵۷/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات