۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰
کد خبر: ۴۹۵۴۷۲
پورمختار:

دولت یازدهم پیرترین کابینه انقلاب است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: : آقای روحانی عنوان کرده که اگر من انتخاب شوم، سن کابینه را پنج سال جوان خواهم کرد، که این حرف جالب و البته خنده‌داری است، یعنی سن متوسط کابینه که حدود ۶۵ تا ۷۰ سال است، تا ۶۰ سال کاهش پیدا می‌کند.
پورمختار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کابینه دولت یازدهم پیرترین کابینه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون است، گفت: عملکرد دولت یازدهم نشان داد که سن بالا و پیری کابینه علی‌رغم داشتن تجربه، کشش ذهنی و جسمی لازم را برای کار ندارد. 

وی افزود: جایگاه ریاست‌جمهوری و وزارت نیاز به تحرک و فعالیت زیاد جسمی و فکری دارد و مسئولین اجرایی باید با توجه به شرایط کشور،‌ وقت زیادی را صرف کار خود کنند. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما امروز با یک جنگ اقتصادی مواجه هستیم و عرصه جنگ است و برای این عرصه ما نیاز به مرد جنگی داریم تا با حساب و کتاب و برنامه و انگیزه و با روحیه انقلابی و جهادی کار کند. 

پورمختار خاطرنشان کرد:‌ با این وضعیت است که می‌تواند وضعیت اقتصادی سامان پیدا کند و ما را از وضعیت خارج سازد و ما را از این رکود کشنده‌ای که چند سالی است که حاکم است خارج کند. 

وی افزود: با انتخابی که مردم در مورد دولت آینده خواهند داشت، امیدواریم که نیروهای جوان و باانگیزه کار را به دست بگیرند و من معتقدم که با این روش، تحولات اساسی در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی و... رخ خواهد داد. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان داشت: آقای قالیباف و آقای رئیسی با توجه به مسئولیت هایی که پیش از این برعهده داشته و روشی که در انجام امور داشته‌اند، می توانند در عرصه ریاست جمهوری نیز نقش‌آفرینی باشند.

پورمختار خاطرنشان کرد: آقای روحانی عنوان کرده که اگر من انتخاب شوم، سن کابینه را پنج سال جوان خواهم کرد، که این حرف جالب و البته خنده‌داری است، یعنی سن متوسط کابینه که حدود 65 تا 70 سال است، تا 60 سال کاهش پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: این حرف در حالی است که آقای روحانی خود 71 سال سن دارد، سن خودش را چه کار می‌کند؟ حتماً می‌خواهد شناسنامه‌اش را اصلاح کند و پنج سال جوان شود. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت:‌ اینگونه رفتارها در واقع مسخره کردن مردم است. آقایان در طول چهار سال دولت یازدهم به هیچ جوانی میدان نداده‌اند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات