۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۹۶۰۱۳
قائم مقام بنیاد مهدویت خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری اجتماع مردمی «یاوران مهدوی» در بیرجند

قائم مقام بنیاد مهدویت خراسان جنوبی از برگزاری اجتماع مردمی یاوران مهدوی در روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: این اجتماع با برگزاری مراسم راهپیمایی از میدان آزادی آغاز و تا آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند ادامه پیدا می کند.
یاوران مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیرضا حسینی، قائم مقام بنیاد مهدویت خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بنیاد مهدی موعود(عج) برنامه های آموزشی و محتوایی را انجام می دهد و بر جشن ها به منظور جلوگیری از انحرافات فکری نظارت دارد.

وی زبان هنر را یکی از بهترین راه های انتشار فرهنگ مهدویت دانست و گفت: مهدویت و موعودگرایی موضوعی مشترک در میان تمام ادیان الهی است و بهترین راه برای بیان این مهم، زبان هنر است.

قائم مقام بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های نیمه شعبان در خراسان جنوبی، افزود: حجت الاسلام محیی الدین مکارم شیرازی فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی در هفته مهدویت مهمان استان خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حضور و سخنرانی در جمع طلاب خواهر و برادر استان، سخنرانی در مسجد امام هادی(ع) بیرجند، سخنرانی در هیات محبان الزهرا(س) بیرجند و سخنرانی شب میلاد امام زمان(عج) در مسجد حضرت قائم(عج) از جمله برنامه های فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی در استان است.

وی به اجتماع مردمی یاوران مهدوی در روز نیمه شعبان در بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: این اجتماع با برگزاری مراسم راهپیمایی از میدان آزادی آغاز و تا آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند ادامه پیدا می کند.

قائم مقام بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با بیان اینکه این اجتماع با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همچنین دوره های آموزشی نماز و معارف مهدویت با حضور 50 روحانی 14 اردیبهشت ماه در بیرجند برگزار شد و دوره آموزشی مقدماتی مهدویت با حضور طلاب خواهر نیز 27 اردیبهشت ماه در بیرجند برگزار می شود./203/880/ب1

ارسال نظرات