۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۹۶۱۵۹
حجت الاسلام برگی:

مشکلات معیشتی مردم زیبنده نظام اسلامی نیست

رییس ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در آذربایجان‌شرقی با اشاره به فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه بین مردم و مسؤولان، گفت: امروز مردم از مشکلات معیشتی رنج می برند که زیبنده نظام اسلامی نیست.
حجت الاسلام برگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی عصر امروز در همایش انتخاب درست که در جمع طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان و اقشار مختلف مردم که در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: عده ای ادعای پیروی از امام می کنند ولی از سخن امام بر روی موشک‌ها ناراحت هستند.

وی با اشاره به اقدام یکی از وزراء در وارد کردن کالای خارجی به کشور، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم و شاهد این هستیم که وزیر دولت در شرایط سخت اقتصادی و رکود و شرایطی که جوانان بی کار هستند اقدام به وارد کردن کالای خارجی می کند، باید در مقال اینها ایستاد.

حجت الاسلام برگی با اشاره به فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه بین مردم و مسؤولان، خاطرنشان کرد: امروز مردم از مشکلات معیشتی رنج می برند اما هزینه مسواک و غذای برخی مسؤولان چند میلیون است که زیبنده یک نظام اسلامی نیست، اینها می گویند که سهم خود را از انقلاب گرفته اند.

وی با بیان اینکه چگونه مرد خانواده دست خالی می تواند به خانه باز گردد در حالی که عده ای از بس در اشرافیت غرق شده اند که در خانه حیوان خانگی نگهداری می کنند، گفت: از این رو برخی مردم از درد نداری به فروش کلیه خود اقدام می کنند، در این شرایط ویژه خواران را ذخایر انقلاب می خوانند.

خطیب برجسته تبریز با اشاره به مفاسد اقتصادی در دولت یازدهم، تصریح کرد: عده‌ای چنان از دولت بازدهم دفاع می‌کنند که انگار ۸ هزار میلیارد از پول فرهنگیان اختلاس نشده است و حقوق‌های نجومی اتفاق نیفتاده است، اگر چرخ اقتصاد می‌چرخید چرا مردم به 45 هزار تومان چشم دوخته بودند و هر روز بر سرشان می کوبیدند.

وی با بیان اینکه در جنگ جهانی دوم کارخانه ها از کار نایستاد اما برخی توافقات چرخ تولید و کارخانه های ما را از کار انداخت، گفت: از سال 92 شاهد آن هستیم که با تعطیلی مس سونگول 12 هزار نفر بی کار شده اند، شما امروز توانایی اتمام بزرگراه تبریز سهند را ندارید.

رییس ستاد عالی مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: زمانی که رهبری آمریکا را غیر قابل اعتماد می خوانند اینها آمده اند و آمریکا را کدخدای عالم خواندند و فریاد مذاکره سر دادند، کلیدی که سال 92 سر بر آورد یادآور کلید روی کیک زمان مذاکره با آمریکایی ها در دوران جنگ بود.

وی با بیان اینکه در حادثه منا وهابیت پیکر شهدای این حادثه دردناک را به کشور تحویل نمی داد و این نشان از سیاست خارجی این آقایان بود که هیچ قدرتی نداشت، افزود: اگر صلابت رهبری نبود هیچ یک از پیکرهای شهدا به کشور باز نمی گشت، در جریان هسته‌ای نیز دیدیم که چه شد و چگونه بر آنها بتن ریخته شد./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات