۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۹۷۸۷۸
فرهنگی:

کاندیداهای ریاست جمهوری باعث دلسرد شدن مردم نشوند

نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از برخی تخریبهای انتخاباتی از سوی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: باید توجه داشته باشیم که این تخریبها باعث دلسرد شدن مردم نشود.
محمد حسین فرهنگی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدای ریاست جمهوری به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری  گفت: همواره تخریب و بداخلاقی در انتخابات ها بوده است و شاید نتوان آن را فقط به یک طرف نسبت داد.

وی اظهار داشت: از نظر ما و براساس آموزه های دین اسلام هرگونه تهمت و دروغی علیه دیگران درست نیست و حتی در مراحلی پیگرد قانونی دارد.

فرهنگی بیان کرد: ما یک بداخلاقی و اقدامات غیرمتعارف داریم و یک نوع اقدام مجرمانه داریم که قطعانه اقدامات مجرمانه در این زمینه باید توسط مقامات مسئول مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه نیاز به آرامش دارد و بداخلاقیهای انتخاباتی باعث ایجاد تنش در جامعه می شود تصریح کرد: مردم انتظار دارند همه کاندیداها و از هر طیفی که هستند در کنار کار تبلیغی خود اخلاق را حفظ کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد باید توجه داشته باشیم اینگونه رفتارها ممکن است باعث دلسردی مردم و کم شدن حضور آنها در پای صندوقهای رای شود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات