۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۰۱۵
مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان:

آموزش بدون پژوهش از پویایی برخوردار نخواهد بود

مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان گفت: بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود و همه آنچه به عنوان پیشرفت علوم در دوره‌های گوناگون تاریخ صورت گرفته، حاصل تلاش افرادی است که رویکرد پژوهشی داشته‌اند.
آقاجان زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، خانم آقاجان زاده، مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان در جمع طلاب مدرسه علمیه ایمانیه تاکستان، با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیق در مدارس علمیه گفت: نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی، یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت علمی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر آشنا سازی طلاب با روش تحقیق و ضرورت تدوین مقالات علمی افزود: طلاب از همان ابتدا که وارد حوزه می شوند باید همراه با تحصیل، تحقیق و پژوهش را هم آغاز کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان در ادامه با بیان اینکه بدون انجام پژوهش، امور آموزشی هم از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود ابراز کرد: همه آنچه به عنوان پیشرفت علوم در دوره‌های گوناگون تاریخ صورت گرفته، حاصل تلاش افرادی است که رویکرد پژوهشی داشته‌اند.

آقاجان زاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ پژوهش و پژوهش محور بودن طلاب در حوزه و مدارس علمیه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: طلاب باید کار تحقیق و پژوهش را جدی بگیرند و برای هدفمندسازی  فعالیت‌های پژوهشی، باید مورد حمایت قرار گیرند./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات