۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۹۸۲۴۸
مدیر مدرسه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه:

دشمنان به دنبال تخریب روحیه انقلابی در کشور هستند

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه با اشاره به اینکه باید روحیه انقلابی و تفکر انقلابی در کشور تقویت شود، گفت: دشمنان با تمام قوا به دنبال تخریب روحیه انقلابی در کشور هستند.
حجت الاسلام حمیدرضا نادری

حجت الاسلام حمیدرضا نادری، مدیر مدرسه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: به منظور بهره گیری بهتر طلاب و روحانیان حوزه علمیه از فضای معنوی مناطق عملیاتی، طلاب و مبلغان در قالب کاروان راهیان نور به این مناطق اعزام می شوند.

مدیر مدرسه آیت الله بروجردی کرمانشاه تصریح کرد: این اردوهای زیارتی معنوی با همت بسیج طلاب و روحانیان و با هدف ارتقای روحیه معنوی و اخلاقی در طلاب برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی یادآور رشادتها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بوده و قطعأ در رشد و تعالی اخلاقی و دینی طلاب و روحانیان اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام نادری اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های کاروان های راهیان نور منجر به ایجاد صمیمیت بیشتر در میان مردم با قشر روحانیت خواهد شد و نباید این فرصت ارزشمند را به آسانی از دست داد.

این مسؤول مطرح کرد: از آنجا که نسل جوان از اردوهای راهیان نور استقبال خوبی نشان داده اند، بنابراین طلاب و مبلغان باید از این فرصت جهت تبلیغ احکام دین مبین اسلام و جذب آینده سازان کشور به سوی اخلاق و معنویت بهره ببرند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه تأکید کرد: باید در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان هوشیار بود و اجازه نداد روحیه انقلابی و تفکر انقلابی به فراموشی سپرده شود بلکه باید آرمان های انقلاب و دفاع مقدس به نسل های بعد منتقل شود.

حجت الاسلام نادری افزود: دشمنان با تمام قوا به دنبال تخریب روحیه انقلابی در کشور هستند، زیرا به خوبی به این امر واقف هستند که روحیه انقلابی و تفکر انقلابی و عمل انقلابی عامل اقتدار و عظمت نظام است.

وی درباره اردوهای راهیان نور، بیان داشت: هر دوره اعزام اردوهای راهیان نور سه روزه بوده و علاقه‌مندان جهت ثبت نام می توانند به معاونت تهذیب حوزه علمیه مراجعه کنند./857/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات