۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۷۲۱
مدیر حوزه علمیه قشم:

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان نظام می شود

 مدیر حوزه علمیه قشم گفت: اجابت فرمان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید برای شرکت در انتخابات موجب مأیوس شدن دشمنان از توطئه هایشان برای نظام خواهد شد.
انتخابات

حجت الاسلام مرتضی جوکار، مدیر حوزه علمیه قشم در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات، گفت: حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات سبب قوت نظام، کشور و رهبری خواهد شد.

وی افزود: حضور مردم، مشت محکمی بر دهان دشمنان است، زیرا ملت با حضور در انتخابات اعلام می کنند همیشه در صحنه حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه قشم تصریح کرد: ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها حضور گسترده داشته اند و دشمن با مشاهده این حضور بی نظیر، مایوس می شود.

حجت الاسلام جوکار با تاکید بر اینکه این حضور در سطح منطقه و جهان موثر خواهد بود ابراز داشت:اجابت فرمان رهبری و مراجع تقلید برای شرکت در انتخابات باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری پیرامون حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی عنوان کرد: همه آحاد مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه قشم افزود: با انتخاب صحیح و آگاهانه باید به گونه ای عمل کنیم که در روز قیامت یک حجت شرعی داشته باشیم.

حجت الاسلام جوکار همچنین بر رعایت اصول اخلاقی از سوی کاندیداها تأکید کرد و گفت: کاندیداها اصول رقابت را رعایت کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

وی تأکید کرد: امیدوارم مردم، افراد صالحی را برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند تا کشور روز به روز شاهد رشد، شکوفایی و ترقی باشد.

مدیر حوزه علمیه قشم همچنین گفت: مردم ولایتمدار جزیره قشم با حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت و خلق حماسه ای عظیم، سیلی محکمی به دشمنان این نظام خواهند زد.

حجت الاسلام جوکار در پایان تأکید کرد: حضور پرشور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، پس همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد، مردم باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی، طایفه ای و مذهبی به فرد اصلح رأی دهند./۸۵۱/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات